صفحه اصلی / جنسیس به دنبال یک امضای خاص نیست

جنسیس به دنبال یک امضای خاص نیست

این سرنخ ها همچون جلوپنجره کلیه ای شکل ب ام و، جلوپنجره دوکی شکل لکسوس یا جلوپنجره لینکلن که شبیه دهان نهنگ است، امضا یا هویت یک خودروساز را تشکیل می‌دهند. اما این موضوع از دید خریداران تولید خودروهای شبیه یکدیگر در نامهای مختلف است. 
جان کرستسکی مدیربخش طراحی جنسیس می‌گوید: ما احساس می‌کنیم که هر پلتفرم شایسته شخصیت منحصربفرد خود است. مطمئنا این شخصیت در کانسپت اخیر GV80 که شبیه هیچ کدام از مدل های کنونی جنسیس از جمله G80 یا G90 نیست، شکل گرفته است. 
جنسیس اعلام کرده که قصد دارد خانواده محصولاتش را به شش مدل شامل G70 اسپرت سدان، GV70 کراس اور و GT کوپه گسترش دهد. 
کرستسکی افزود: نبود هویت برند اغلب به عنوان که امتیاز منفی برای خودروسازان تلقی شود، ولی این یکی از راههایی است که جنسیس قصد دارد از طریق آن خود را در بازار رقابتی خودروهای لوکس متمایز کند.

همچنین مطالعه کنید:

فروش اموال مازاد در کاهش هزینه های دولت اثر مستقیم دارد/کاهش کسری بودجه با مولدسازی

به گزارش کسب و کار نیوز ، وی اظهار کرد: دولت می‌تواند دارایی‌های مازاد خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.