صفحه اصلی / آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان تقاطع فارسجین در استان قزوین

آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان تقاطع فارسجین در استان قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جعفر قزوینیان با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی دوربرگردان تقاطع فارسجین که در محل تقاطع ورودی شهر فارسجین با جاده تاکستان – ابهر واقع شده، به زودی آغاز می‌شود.
وی ضمن تشریح جزییات این عملیات بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.
قزوینیان گفت: با توجه به ترانزیتی بودن این جاده و ترافیک ایجاد شده توسط خودروهای عبوری سواری و به خصوص خودروهای سنگین و همچنین اتصال مستقیم ورودی شهر فارسجین و کارخانه شیشه به این محور، احداث این دوربرگردان در محل تقاطع باعث افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی خواهد شد.
مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل همچنین اظهار کرد: با توجه به ارتقای محور و چهارخطه شدن آن و همچنین با توجه به رفوژ کم باند احداثی نسبت به جاده موجود و مطابق آیین‌نامه طرح هندسی راه‌ها، احداث دوربرگردان ضروری است.
قزوینیان افزود: با اجرای این دوربرگردان شاهد کاهش سوانح رانندگی، تسهیل در عبور و مرور و بالا بردن ایمنی در محور مواصلاتی خواهیم بود که اهالی منطقه و کارکنان کارخانه شیشه نیز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.