صفحه اصلی / پروژه های قابل افتتاح در سفر رییس جمهور به کرمان

پروژه های قابل افتتاح در سفر رییس جمهور به کرمان

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا , "شهباز حسن پور"  به پروژه هایی که در این سفر رییس جمهور افتتاح خواهند کرد اشاره و اعلام کرد: افتتاح کارخانه مگامدول اول یکی از پروژه هایی خواهد بود که در سفر رییس جمهور به استان کرمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: این کارخانه تولیدکننده آهن اسفنجی به روش احیاء مستقیم است که با حجم سرمایه گذاری ریالی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و حجم سرمایه گذاری ارزی ۶۳ میلیون یورو  در این سفر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
حسن پور ظرفیت تولید این کارخانه را سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و روزانه ۵ هزار و ۱۰۰ تن اعلام و ادامه داد: با توجه به نزدیکی مواد اولیه در این منطقه(معدن و واحدهای کنسانتره و گندله سازی)، حمل و نقل به حداقل ممکن رسیده و باعث شده تولید آهن اسفنجی با کمترین قیمت میسر گردد ضمن آنکه باید اعلام کرد این کارخانه باعث ایجاد اشتغال برای ۳۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم در منطقه شده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به طرح دیگری که رییس جمهور در سفر به شهرستان سیرجان افتتاح خواهد کرد اشاره و اعلام کرد: واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت معدنی گل گهر به ظرفیت ۳۳۲ مگاوات و پست برق بلافصل ۴۰۰ کیلوولتی که برای تامین برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور و طرح های توسعه منطقه معدنی و صنعتی گل گهر از دیگر برنامه های قابل افتتاح در این سفر خواهد بود که کارفرمای این پروژه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر است.
وی با بیان این مطلب که حجم سرمایه گذاری ریالی این طرح ها یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال و حجم سرمایه گذاری ارزی آن ۳۰۵ میلیون یورو است، مطرح کرد: این نیروگاه برای ۱۲۰ نفر اشتغالی زایی نموده است، ضمن آنکه کارفرمای این پروژه شرکت گهر انرژی سیرجان است. 
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور در ادامه سفر به مس سرچشمه خواهند رفت و در آنجا نیز پروژه هایی افتتاح خواهند نمود.
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.