صفحه اصلی / کریدور شمال به جنوب جان تازه می‌گیرد

کریدور شمال به جنوب جان تازه می‌گیرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، عبدالمحمد زاهدی در سفر بە تهران و دیدار خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعە راه‌های کشور با بیان این مطلب گفت: در این دیدار مقرر شد کە عملیات اجرایی قطعات باقیماندە از این کریدور در پنج قطعە و در فاصلە شهرستان‌های کامیاران تا بوکان از اول اردیبهشت امسال در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشارە بە اینکە تاکنون پیمانکار سە قطعە از این بزرگراه بە طول ۵۶ کیلومتر انتخاب شدە است، افزود: این قطعات شامل مسیر سقز بە بوکان بە طول ۲۷ کیلومتر، زرینە بە ایرانخواه ۱۸/۵ کیلومتر و مسیر دانشگاە آزاد از سنندج بە گردنە دڕکە بە طول ۱۰/۵ کیلومتر است.
زاهدی ادامە داد: علاوه بر تسریع در اجرای این قطعات مقرر شده است کە در اسرع وقت نسبت بە انتخاب پیمانکار برای دو قطعە باقیمانده نیز اقدام شود.
استاندار کردستان همچنین از تخصیص ۲/۴ میلیارد تومان از محل اسناد خزانە برای پروژه چهار خطەکردن گردنە صلوات آباد سنندج خبر داد و اضافە کرد: عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان بە سنندج نیز اجرایی می‌شود.
زاهدی با اشارە بە اینکە دکتر روحانی در آینده نزدیک راە آهن تهران همدان را افتتاح می‌کنند، گفت: قرار شده است کە همزمان با سفر رئیس‌جمهور محترم و افتتاح خط راه‌آهن ریل‌گذاری بە سمت سنندج نیز اجرایی شود.
وی افزود: بنا بر توافقات صورت گرفتە پیمانکار برای قطعات فاقد پیمانکار انتخاب و قطعات دارای پیمانکار اجرای پروژه را تسریع خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.