صفحه اصلی / عبور کریدور ریلی غرب کشور از ملایر استان همدان

عبور کریدور ریلی غرب کشور از ملایر استان همدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همدان فرصت مناسبی بود تا برنامه‌های لازم برای رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی استان فراهم شود.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد این سفر، صدور دستور آغاز عملیات اتصال راه‌آهن همدان به ملایر بود تا از این رهگذر، ارتباط ریلی استان‌های همدان به استان‌های جنوبی و غربی با مرکزیت خوزستان برقرار شده و کریدور ریلی غرب و جنوب غرب کشور تکمیل شود.
کاظمی با بیان اینکه نقش این گذرگاه راهبردی در توسعه منطقه و رونق اقتصادی قابل‌توجه است، ادامه داد: این پروژه در بلندمدت به کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و انتقال محصولات و تولیدات غرب کشور منجر خواهد شد.
نماینده ملایر در مجلس بیان کرد: همچنین داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از آخوندی با حضور در ملایر ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و مواصلاتی شهرستان در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها و صدور دستورات لازم برای تسریع در اتمام آن‌ها پرداخت.
وی افزود: محورهای ارتباطی ملایر به نهاوند و ملایر به بروجرد از جمله پروژه‌هایی بود که معاون وزیر راه با حضور در آن‌ها به بررسی موارد موجود پرداخت.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.