صفحه اصلی / برای رفع مشکلات‌ سیل‌زدگان از تمام امکانات‌ استفاده می‌کنیم

برای رفع مشکلات‌ سیل‌زدگان از تمام امکانات‌ استفاده می‌کنیم

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هر موقع فرصت کنیم به آذربایجان سفر کرده و مردم دلاور آن را زیارت می‌کنیم و امروز نیز فرصت مغتنمی، مخصوصاً در ماه مبارک رجب که ماه پربرکتی است تا در تبریز حضور یابیم.
وی افزود: حوادث روزهای گذشته، در کنار رحمت‌های الهی و بارش باران، مشکلاتی به وجود آورده و عده‌ای از هموطنان گرفتار سیل شدند و خسارت جانی و مالی دیدند.
روحانی خاطرنشان کرد: سر زدن به این مناطق و بررسی آخرین اقداماتی که مسئولان در راستای رفع مشکلات انجام دادند، ضرورت داشت.
رییس جمهور ادامه داد: امروز به مناطق سیل‌زده سرخواهیم زد و همچنین جلسه‌ای برگزار می‌کنیم؛ چرا که دولت باید کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره به سیل‌زدگان ارائه دهد؛ در این خصوص اقدامات اولیه انجام شده است.
وی با اشاره به تخصیص‌هایی که برای چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و کردستان انجام گرفته، گفت: اولین تخصیص‌ها در این خصوص به خزانه اعلام شده است و ضمن تسلیت به مردم بزرگوار استان آذربایجان‌شرقی به خاطر از دست دادن عزیزانشان در این حوادث، به مردم قول می‌دهم در راستای رفع مشکلات‌شان از تمام امکانات‌مان استفاده می‌کنیم.
روحانی تأکید کرد: از اولین ساعات وقوع این حادثه، با استاندار آذربایجان‌شرقی صحبت کرده‌ام و نماینده‌ام، وزیر نیرو نیز در منطقه حضور یافته و در خصوص اقدامات انجام شده به من گزارش دادند.
وی افزود: امروز نیز بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم این اقدامات در نهایت منجر به خیر و برکت شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.