صفحه اصلی / ۲ آب‌شیرین‌کن در روستاهای بستک استان هرمزگان احداث می‌شود

۲ آب‌شیرین‌کن در روستاهای بستک استان هرمزگان احداث می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون), در این بازدید که با حضور معاون عمرانی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، فرماندار شهرستان بستک و جمعی از معتمدین محلی برگزار شد، مهندس "عبدالحمید حمزه پور" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان درباره این دو پروژه بیان کرد: در راستای آبرسانی به دو روستای هرنگ و کوخرد دو سایت آب‌شیرین‌کن با حجم ۲۰۰۰ متر مکعب با همکاری بخش خصوصی احداث می‌شود.
وی در ادامه در خصوص پروژه آبرسانی به روستای هرنگ گفت: احداث ۲ مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی و ۱۱۰ کیلومتر عملیات لوله گذاری که هنوز به پایان نرسیده از مشخصات این پروژه است همچنین گفتنی است آب‌شیرین‌کن ۱۰۰۰ مترمکعبی هرنگ به بهره‌برداری رسیده و در حال استفاده است که برای اتمام این پروژه اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال نیاز است.
حمزه پور در خصوص پروژه آب‌شیرین‌کن روستای کوخرد نیز اظهار کرد: برای اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن روستای کوخرد از طریق مناقصه سرمایه‌گذار آن انتخاب و در مرحله اجرا است که در پی آن ۲ باب مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی نیز احداث شده که با ساخت این مخازن پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۰ درصد است.
استاندار هرمزگان پس از بازدید این پروژه‌ها از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و بر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌ها تاکید کردند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.