صفحه اصلی / «۹۰» از دکور جدیدش رونمایی کرد

«۹۰» از دکور جدیدش رونمایی کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، این برنامه که از ۲۷ فروردین ماه با دکوری متفاوت مقابل بینندگان قرار گرفت، همچنین با تغییر محل استودیو همراه بوده است.
«۹۰» پیشتر در استودیو ۱۱ اجرا می‌شد اما دکور جدید این برنامه که برگرفته از عنوان آن است، به تازگی در استودیوی پرس‌تی‌وی که از استودیوهای مجهز صداوسیماست، نقل مکان کرده است.
شب گذشته (۲۷ فروردین‌ ماه) عادل فردوسی‌پور در برنامه «نود» اظهار کرد: دو خبر بد همه ما را غمگین کرد؛ یکی سیلی که در آذربایجان و کردستان آمد و تعدادی از هموطنان ما جان باختند و خسارت‌های زیادی وارد شده است و دوم درگذشت عارف لرستانی هنرمند جوان کشورمان که پر انرژی و ورزشکار بود. متاسفانه سال گذشته هنرمندان زیادی را از دست دادیم و از میان ما رفتند و امسال نیز ابراز امیدواری کردیم که کمتر شاهد این اتفاقات باشیم اما باز هم شاهد این اخبار غیرمنتظره بودیم.
برنامه «۹۰» با انتشار تصاویری از سیل‌زدگان آذربایجان و کردستان ابراز همدردی کرد. این برنامه همچنین با انتشار تصاویری مشترک از عارف لرستانی و عادل فردوسی‌پور در زمین فوتبال، یاد و خاطره این هنرمند را گرامی داشت.
برنامه «۹۰» در شب ۲۸ فروردین با محوریت بررسی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس سه هفته پیش از پایان این مسابقات از ساعت ۲۲:۴۲ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.
برانکو سرمربی موفق پرسپولیس به مناسبت قهرمانی سرخپوشان به استودیو آمد و گفت و گوی ویژه با او انجام شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.