صفحه اصلی / اراضی محوطه داخلی اردوگاه فشافویه زیر کشت یونجه رفت

اراضی محوطه داخلی اردوگاه فشافویه زیر کشت یونجه رفت

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، با دستور مدیر کل زندان های استان تهران و همکاری صورت گرفته مابین اردوگاه فشافویه و یکی از شرکت های مربوط به کشت و صنعت، ۱۵ هکتار از اراضی محوطه داخلی اردوگاه فشافویه جهت مصارف کشاورزی به زیر کشت محصول یونجه رفت.
محسن شمس زاع مدیر اردوگاه با تقدیر از حمایت های مدیر کل زندان های استان تهران در خصوص راه اندازی این پروژه و با تایید این خبر افزود: با برنامه ریزی های  انجام شده در سنوات آتی الباقی اراضی این اردوگاه که بالغ بر ۴۵هکتار است،هم  زیر کشت خواهد رفت.
وی افزود: با هدف ایجاد اشتغال، توسعه فضای سبز و باز اجتماعی کردن مددجویان و زمینه سازی در جهت کسب درآمد و رشد اقتصادی مددجویان را فراهم می شود.
مدیر اردوگاه فشافویه تصریح کرد: با توجه به شرایط  نا مساعد خاک این منطقه و کمبود امکانات در ابتدای شروع به کار این پروژه ، اقدامات فنی و کارشناسی توسط متخصصان  مربوطه انجام شد و اردوگاه پس از تامین نیروی کار توسط مددجویان و آبرسانی لازم و تامین لوازم مورد نیاز همچون کود، بذر و اعزام کارشناس و ماشین آلات، این پروژه شروع آغازشد ودر حال حاضر در فصل بهار شاهد رشد اولین جوانه های محصول خواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید:

از صادرات مرغ به کشورهای هدف حمایت می‌کنیم/ ادامه خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شیرزاد – مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.