صفحه اصلی / کاهش ۱۵۰۰ تومانی قیمت سیب

کاهش ۱۵۰۰ تومانی قیمت سیب

از گرمسار، کاشان، قم و ساوه به بازار می آید، گفت: از ۲۰ روز آینده با ورود گوجه سبز از فومنات و شهریار قیمت ها شکسته می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق، حسین مهاجران رییس اتحادیه میوه و تره بار، وضعیت بازار میوه را کساد عنوان کرد و گفت: میدان تره بار آرام است و مردم پولی برای خرید ندارند.
وی ادامه داد: از بعد از تعطیلات نوروزی وضعیت اقتصادی مردم تحلیل رفته است و تا دریافت حقوق برج بعدی کمتر هزینه می کنند.
رییس اتحادیه میوه و تربار از کاهش قیمت سیب در بازار خبر داد و گفت: سیب سفید و قرمز نسبت به گردش شب عید کیلویی هزار تا ۱۵۰۰تومان ارزان شده است.
**پرتقال های بازار وارداتی و قاچاق هستند
مهاجران درخصوص پرتغال های موجود در بازار گفت: پرتقال های بازار هم وارداتی و قاچاق هستند که در بسته بندی های ایرانی بین ۷ تا ۸ هزار تومان توزیع می شود.
وی در ادامه به بیان قیمت اقلامی از میوه ها پرداخت و گفت: سیب سفید ۶هزار تومان، سیب قرمز ۵ هزار تومان، سیب کوچک بین۳۵۰۰ تا ۴هزارتومان، پرتقال داخلی آبدار بین ۵تا۳ هزار تومان، پرتغال کم آب کیلویی هزار تومان، خیار گلخانه ای کیلیویی ۱۵۰۰ تومان، خیار بوته ای ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰تومان، گوجه فرنگی گلخانه ای ۴هزارتومان و گوجه فرنگی بوته ای ۲ تا ۳۵۰۰تومان در بازار عرضه می شود.
رییس اتحادیه میوه و تربار افزود: همچنین سیب زمینی ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰تومان، پیاز کیلیویی ۸۰۰ تا ۱۲۰۰، موز کیلویی ۴۸۰۰ تا ۵هزار تومان،کیوی ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و هندوانه کیلویی۸۰۰ تا هزار تومان است.
وی در خصوص قیمت میوه های نوبرانه گفت: باتوجه به اینکه در فصلی قرار داریم که میوه های نوبرانه از مناطق کشور می رسد معمولا قیمت بالایی دارند که با گذشتن چند هفته قیمت آنها شکسته می شود.
مهاجران افزود: گوجه سبز نوبرانه از سر پل ذهاب کیلویی ۵۰ تا ۷۰هزار تومان و چاقاله بادام بین ۲۵ تا ۳۵هزار تومان از گرمسار، کاشان، قم و ساوه به بازار می آید.
وی خاطرنشان کرد: از ۲۰ روز آینده با ورود گوجه سبز از فومنات و شهریار قیمت ها شکسته می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.