صفحه اصلی / گاهی فردی غیرانقلابی خود را انقلابی جا می‌زند

گاهی فردی غیرانقلابی خود را انقلابی جا می‌زند

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه ضعف دراداره کشور خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد، گفت: برخی خسارت‌ها قابل جبران نیست یا جبران آنها زمان زیادی می‌برد مثل اینکه فردی غیر ارزشی خود را ارزشی نشان داده یا فردی غیر انقلابی خود را انقلابی جا بزند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح بیمارستان امام حسین شهرستان بهارستان، ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات این شهرستان گفت: انتظارات وتوقعات مردم متناسب با شرایط جدید متفاوت شده وحتما باید در همین راستا به مناطق اطراف تهران نیز توجه شود.
وی ادامه داد: در همین راستا روز گذشته وزیر راه درجلسه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی اصرار داشت که یکی از برنامه هایی که باید به زودی درنظر گرفته شود ساخت قطار بین شهری است.
معاون اول رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: مهمترین شان و جایگاه دولت برنامه ریزی و فکر برای توسعه کشور در افق های بلند مدت است. حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس که از نظر برنامه ریزی بسیار بیشتر از ایران عقب هستند با کمک مشاوران خارجی برنامه های بلند مدتی برای خود طراحی کردند چراکه با این افق های بلند و روشن است که جوانان به آینده امیدوار می‌شوند.
جهانگیری همچنین تصریح کرد: در اداره کشور در مدتی ضعفی پیش آمد و خیلی به کشور خسارت زد که این خسارات فقط مادی نبود چون خسارات مادی بعضا قابل جبران است اما برخی خسارت‌ها قابل جبران نیست و جبران آنها زمان زیادی می برد. مثلا اینکه فردی غیر ارزشی خود را ارزشی نشان داده یا فردی غیر انقلابی خود را انقلابی جا بزند.
وی با اشاره به افزایش درآمد نفتی در سال های اخیر و مشهود نبودن تاثیر آن بر زندگی مردم و کشور تصریح کرد: منظور من این نیست که پول‌ها را خوردند، بردند  و یا دزدی کرده‌اند. من این حرف را نمی‌زنم اما بد مدیریت کردن می تواند آینده یک کشور را نابود کند.
معاون اول رئیس‌جمهور افزود: این نظام نیازمند یک سری از خودگذشتگی هاست. اما برخی فکر می‌کنند موفقیت‌ها در این کشور فقط برای خودشان است. ما در مقطع حساسی هستیم و باید تصمیمات دقیق و مهمی بگیریم. امیدواریم حرکت توسعه‌ای برای کشور نیز ادامه پیدا کند.
جهانگیری با بیان اینکه اصلی ترین کار در دولت برای ما از ابتدا تعیین اولویت ها بود، گفت: یکی از موضوعات چالش هسته‌ای و برون رفت از آن، ایران هراسی و تبدیل تنش‌ها به دوستی‌ها بود. در عین حال با تعامل با دنیا مسیر اقتصاد مقاومتی را هموار کردیم. که البته در این راه نقایصی هم هست که باید با مدیریت آنها را حل کرد.
وی تاکید کرد: در حوزه مسائل مربوط به مردم اصلی ترین موضوع بحث سلامت بود. چراکه شرایط به طوری بود که رنج بستری در بیمارستان از رنج خود بیماری بیشتر بود که به فضل الهی اکنون دغدغه مردم ایران این مسائل نیست و فقط به فکر معالجه خود هستند.
جهانگیری با تاکید بر اینکه کار بزرگی در این زمینه در کشور انجام شده افزود: پیش از این ۳۷ درصد هزینه های بستری فرد به عهده خودش بود اما اکنون حدود ۷ در صد را می‌پردازد. در عین حال تخت‌های بیمارستانی نیز افزایش پیداکرده که ان‌شاءالله این حرکت‌های رو به جلو ادامه پیدا می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.