صفحه اصلی / هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد

هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد

بازار چین نخستین بازاری بود که هواوی آنر وی ۹ (Huawe Honor V9) در آن عرضه شد. البته کمپانی سازنده اعلام کرد که این اسمارت فون چینی در دیگر کشورها و بازارهای بین‌المللی با نام هواوی آنر ۸ پرو شناخته خواهد شد که در حال حاضر در چند کشور اروپایی در دسترس قرار گرفته است.
اما به تازگی سازندگان هواوی آنر V9 موفق به اخذ گواهی بلوتوث از گروه SIG برای مدلی از این گوشی به شماره سریال DUK-L09 شده‌اند که نشان می‌دهد عرضه آن به زودی در دیگر بازارهای جهانی نیز آغاز خواهد شد.
هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیکتر شد
متاسفانه هنوز زمان عرضه و فروش آن و نیز قیمت آنر وی ۹ در اپراتورهای مختلف مشخص نشده است. با این حال، شاید خوب باشد بدانید، این محصول با قیمت ۲۹۹۹ یوان چین (معادل ۴۳۵ دلار و ۴۱۳ یورو) در کشور چین به فروش می‌رسد.
مشخصات و قیمت هواوی آنر V9
هواوی آنر وی ۹ (یا همان آنر ۸ پرو در دیگر کشورها) مشخصات و قابلیت‌های جذابی دارد؛ پردازنده مرکزی این گوشی موبایل توسط خود هواوی ساخته شده و مدل آن HiSilicon Kirin 960 است. در کنار این پردازنده قدرتمند، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی (بسته به انتخاب کاربر) و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا قرار گرفته که دست شما را برای ذخیره‌سازی اطلاعات باز گذاشته است.
هواوی آنر V9 با اخذ گواهی بلوتوث یک قدم به عرضه جهانی نزدیکتر شد
از دیگر مشخصات وی ۹ می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع LCD TFT خازنی بارزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD)، دوربین اصلی دوگانه (هر کدام ۱۲ مگاپیکسل) با قابلیت مدل‌سازی ۳ بعدی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷ نوقا به همراه رابط کاربری EMUI 5.0 اشاره کرد.
آنر V9 در سه مدل تولید شده که قیمت هرکدام نیز به صورت زیر است:
قیمت مدل دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۵۹۹ یوآن (۳۵۷ دلار)
قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۹۹۹ یوآن (۴۳۶ دلار)
قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۳۴۹۹ یوآن (۵۰۸ دلار)
 

همچنین مطالعه کنید:

جت شخصی جنبه آموزشی دارد/ تفریح در اولویت دوم

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.