صفحه اصلی / گشت نوروزی یگان حفاظت از اراضی دولتی در استان قم

گشت نوروزی یگان حفاظت از اراضی دولتی در استان قم

طی مدت تعطیلات نوروزی به جز یک مورد تجاوزی به زمین‌های دولتی مشاهده نشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مجتبی صفری گفت: در اسفندماه سال گذشته ستاد حفاظت از اراضی دولتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی به منظور حفظ و صیانت از زمین‌های دولتی داخل محدوده و حریم شهرهای استان قم، تشکیل شد.
سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اعلام خبر فوق توضیح داد: رئیس این ستاد، سرپرست اداره کل و دبیر آن سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی بوده‌اند. همچنین رئیس اداره شناسایی و حفاظت از اراضی و رئیس اداره حقوقی به عنوان اعضا در این ستاد حضور داشته‌اند.
وی افزود: گشت‌های حفاظتی این ستاد طی مدت تعطیلات نوروزی (از ۲۷ اسفند ۹۵ الی ۱۳ فروردین ۹۶) همه‌روزه اقدام به گشت‌زنی در محدوده‌های اراضی دولتی حومه شهری نموده و نتیجه اقدامات خود را در قالب تهیه گزارش به مسئولان مربوطه تسلیم می‌نمودند.
سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن بیان این که اعضای این ستاد تلفیقی از یگان حفاظت از اراضی و کارکنان مدیریت املاک و حقوقی این اداره کل بوده‌اند، بیان کرد: در مجموع تعداد ۲۱ واحد گشت (هر گشتی دو نفر) روزانه از ارضی دولتی استان سرکشی و حفاظت می‌کردند.
صفری در خصوص اقدامات و گزارش عملکرد این ستاد اعلام کرد: طبق گزارش‌های واصله از گشت‌های حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی در ایام تعطیلات نوروزی جز یک مورد تعرض موارد دیگری خوشبختانه مشاهده نشد.
وی در توضیح تعرض مذکور گفت: یک مورد تسطیح زمین جهت ساخت‌وساز منزل مسکونی دارای مجوز مشاهده شد که فرد خاطی مبادرت به تسطیح بیشتر تپه‌های مجاور کرده بود که با درایت و هوشمندی گشت حفاظت از اراضی این اداره کل دستور توقیف صادر شد.
سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان با ابراز رضایت از نظارت دقیق انجام گرفته در جلوگیری از تجاوز به زمین‌های دولتی در حریم و محدوده شهری استان قم از تلاش بی‌شائبه و شبانه‌روزی گشت نوروزی حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.