صفحه اصلی / کرمانی‌مقدم: پرسپولیسی‌ها به خاطر هادی هم‌قسم شدند/ دل‌شوره نیمکت را دارم

کرمانی‌مقدم: پرسپولیسی‌ها به خاطر هادی هم‌قسم شدند/ دل‌شوره نیمکت را دارم

مرتضی کرمانی‌مقدم  ضمن تبریک به هواداران پرسپولیس به خاطر قهرمانی این تیم در لیگ برتر، عنوان کرد: خوشحالیم به خاطر هواداران است چون چند سال قهرمان نمی‌شدیم و این موفقیت به هواداران چسبید. امیدوارم یک برنامه‌ریزی و حمایت باشگاه تداوم داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر روند رو به رشدی را داشت اما باید برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. نیمکت این تیم برای بازی‌های پیش‌رو بسیار مشکل دارد.
وی افزود: مقابل الهلال دو بازیکن هم غایبند و من برای آینده دل‌شوره دارم. ای کاش ابتدای فصل در یارگیری‌ها بیشتر دقت می‌کردند مخصوصا در جذب بازیکنان خارجی معتقدم دچار اشتباه شدند.
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه نقطه قوت سرخ‌پوشان در لیگ امسال خط دفاعی‌اش بود، افزود: خط حمله پرسپولیس هم بد کار نکرد. شما ببینید اگر طارمی نباشد چه کسی را باید جایگزین کرد یا مثلا سیدجلال در خط دفاعی نباشد مشکل خواهیم داشت. باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیس مشکل یارگیری داشته و با تمام احترامی که برای برانکو قائلم معتقدم نتوانست نیمکت خوبی در ابتدای فصل برای پرسپولیس ببندد.
کرمانی‌مقدم همچنین با اشاره به نقش هواداران در قهرمانی پرسپولیس، گفت: آنها فوق‌العاده بودند و من از تمام پرسپولیسی‌ها که هیچ وقت از حمایت‌شان دریغ نکرده تشکر می‌کنم. مطمئن باشید اگر هواداران نبودند پرسپولیس قهرمان نمی‌شد. روح هادی نوروزی هم شاد که بچه‌ها دسته جمعی قول دادند به خاطر او قهرمانی را به ارمغان بیاورد.
وی افزود: باید پنج، شش بازیکن به تیم اضافه شود بخصوص در خط حمله و دفاع. ما در خط هافبک مشکل خاصی نداریم اما امیدوارم آقای برانکو تیم را در حمله و دفاع تقویت کند. همچنین بازیکنان زیادی هستند که باید از تیم جدا شوند. یکسری از بازیکنان در حد پرسپولیس نبودند و باید برای فصل آینده در لیست مازاد قرار گیرند.
پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله برانکو به ایسنا، گفت: قرارداد پنج ساله کمی لوث است. مربی اگر حرفه‌ای باشد قرارداد بلندمدت نمی‌بندد. معتقدم قرارداد برانکو باید سال به سال تمدید شود چون اگر خدای نکرده سال آینده نتیجه نگیرد باشگاه ضرر خواهد کرد مخصوصا در فوتبال ایران قرارداد بلندمدت معنا ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.