صفحه اصلی / سهام داران، سپرده گذاران و کارکنان سه ضلع اصلی بانک هستند

سهام داران، سپرده گذاران و کارکنان سه ضلع اصلی بانک هستند

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قزوین، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این بازدید، اظهار داشت: سهام داران، سپرده گذاران و کارکنان بانک به عنوان سه ضلع اساسی محسوب می شوند و چنانچه در مسیر مناسب حرکت کنند موجب افزایش بهره وری و سود آوری می شوند.
وی ادامه داد: موفقیت های حاصل شده در بانک مرهون تلاش بی وقفه نیروی انسانی مجرب و متعهد است و کارکنان بر اساس تلاش های صورت گرفته و میزان بهره وری حقوق و مزایا دریافت می کنند.
مدیر عامل بانک بیان داشت: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی و وجود شهرک های صنعتی فعال از ظرفیت بالایی برای جذب منابع برخوردار است و کارکنان اداره امور شعب استان می توانند با حضور در مراکز صنعتی و تجاری ضمن معرفی خدمات بانک، نسبت به ارائه تسهیلات گروهی و جذب منابع اقدام نمایند.
ایمانی خاطر نشان کرد: نوسازی و احداث ساختمان جدید شعب در کنار کارکنان پرتلاش و خدماتی مطلوبی که توسط بانک ارایه می شود می تواند خدمات ارزنده ای را در فضایی مناسب به عموم مردم عرضه نموده و موجب رضایت مندی بیشتر مشتریان شویم.
گفتنی است مدیر عامل به همراه معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی، حقوقی، مالی و جانشین بازرسی و حسابرسی بانک، در سفر به قزوین از شعب بانک در این استان بازدید نمودند و در جریان روند کار استان قرار گرفتند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.