صفحه اصلی / آتش سوزی تعمیرگاه خودرو سه کارگر جوان را سوزاند

آتش سوزی تعمیرگاه خودرو سه کارگر جوان را سوزاند

 به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایلنا، امروز (بیست و هفتم فروردین)، آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو، سه کارگر مکانیک را زخمی و روانه بیمارستان  کرد.
براساس گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه های ۸ و ۸۵ را ساعت ۱۵:۳۴ دقیقه دیروز به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به محل حادثه در خیابان قصرالدشت، بعد از خیابان بهنود اعزام کرد.
به گفته علیرضا حسنی افسر آماده منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران، محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که طبقه اول آن تعمیرگاه خودرو قرار داشت و طبقه بالای آن هم مهد کودک بود.
وی اضافه کرد: در این حادثه تعمیرگاه خودرو به متراژ تقریبی ۳۵ مترمربع درپی بروز انفجار شدید دچار آتش سوزی شد.
حسنی ادامه داد: به دنبال بروز این آتش سوزی، سه تعمیرکار جوان در چاله سرویس این تعمیرگاه و در میان دود و آتش گرفتار و دچار مصدومیت و سوختگی شدید شدند.
وی با اعلام این که هنگام رسیدن آتش نشانان، دود و شعله آتش به شدت از دهانه این تعمیرگاه خارج می شد، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به وسیله تجهیزات کامل انفرادی ضمن قطع جریان برق و گاز، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی توانستند آتش را در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش کنند.
افسر آماده منطقه ۵ عملیات آتش نشانی در مورد مصدومین این حادثه گفت: هر سه تعمیرکار که شدیدا دچار سوختگی شده بودند توسط آتش نشانان نجات یافته و به سرعت به مکان امنی منتقل شدند.
وی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان وارد طبقه دوم و مهد کودک شده و زن میانسالی را که در این طبقه محبوس شده بود، به خارج از ساختمان انتقال دادند.
علیرضا حسنی اضافه کرد: در هنگام وقوع این حادثه، یک دستگاه خودرو پراید در داخل تعمیرگاه قرار داشت که در اثر آتش سوزی، قسمت هایی از بدنه این وسیله نقلیه طعمه شعله های آتش شده و خسارتی به آن وارد شد.
این افسر آماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل این آتش سوزی، دود ناشی از آن را با استفاده از فن های قوی از داخل این تعمیرگاه به بیرون تخلیه کردند.
وی تاکید کرد: علت بروز این آتش سوزی و نیز میزان خسارت وارده هم اکنون از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.