صفحه اصلی / تصویب افزایش ۱۰ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تهران

تصویب افزایش ۱۰ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تهران

بررسی و اعضا با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه دفاتر موافقت کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،  رضا تقی پور در پایان سیصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: در ابتدای جلسه امروز بررسی یک فوریت طرح کنترل و نظارت بر واردات و خرید کالاهای خارجی در شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: این طرح با امضای ۲۲ نفر از اعضای شورای شهر تهران به هیات رئیسه داده شده بود که پس از صحبت های موافق و مخالف یک فوریت طرح اشاره شده به تصویب رسید.
تقی پور تصریح کرد: در جریان بررسی یک فوریت طرح کنترل و نظارت بر واردات و خرید کالاهای خارجی در شهرداری تهران، اعضای شورای شهر تهران توضیح دادند که نظارت بر واردات و مبارزه با کالاهای قاچاق به عهده دولت است اما تاکید کردند که شهرداری تهران نیز در قراردادها با پیمانکاران خود تاکید کنند که استفاده از کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل است ممنوع است.
وی گفت: پس از تصویب یک فوریت طرح اشاره شده این طرح به کمیسیون ها ارجاع و در جلسات بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: در ادامه جلسه امروز بررسی لایحه اصلاحیه نحوه محاسبه تعرفه دفتر خدمات الکترونیکی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که در نهایت اعضای شورای شهر تهران به افزایش ۱۰ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک رای دادند.
وی گفت: این مصوبه برای تایید به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد و در نهایت ابلاغ می شود.
وی افزود: هم اکنون دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران ۵۲ خدمت را در ۲۳ دفتر به مشتریان ارائه می کنند.
تقی پور در ادامه به بررسی اعتراض ۱۲ نفر از مالکین به نظریه کمیسیون بدوی باغات و همچنین گزارش کمیسیون معماری و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در ادامه جلسه این دستور نیز بررسی شد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرار بود در جلسه امروز گزارش کمیته فنی و حقوقی شورای شهر تهران در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو مطرح شود افزود: با توجه به کمبود زمان این گزارش در جلسه بعدی شورای شهر تهران مطرح خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه گزارش کمیته فنی و حقوقی شورای شهر تهران در حادثه پلاسکو نسبت به گزارش ملی حادثه پلاسکو کامل تر است افزود:  گزارشی که از سوی همکاران ما در شورای شهر تهیه شده به صورت کارشناسی و با حضور کارشناسان تهیه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.