صفحه اصلی / اصناف عزم خود را برای افزایش تولید و اشتغال جزم می کنند

اصناف عزم خود را برای افزایش تولید و اشتغال جزم می کنند

 عزم خود را جزم نموده تا بتواند گامی مهم در خصوص افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار بردارد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، محمود اسدی در جلسه شورای مرکزی امربه معروف و نهی از منکر اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی افزود: مبارزه با کالای قاچاق ، حمایت از تولید کنندگان داخلی با ارائه تسهیلات مناسب ، افزایش تعرفه واردات به منظور ایجاد شرایط بهتر برای کالاهای داخلی و … باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی همچنین به برگزاری نمایشگاه بهاره در استان اشاره کرد و گفت:  در راستای حمایت از کالا و تولید کنندگان داخلی و همچنین رفاه حال مردم تمام اجناس عرضه شده در نمایشگاه امسال تولید داخلی و با کیفیت بالا بود.
اسدی در این جلسه ضمن تبریک سال نو و ضرورت تداوم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر ، برنامه های اتاق اصناف بجنورد در سال جاری با محوریت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و همچنین اشاعه احکام و قوانین اسلامی کسب و کار را تشریح کرد.
در این جلسه همچنین معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون تشکل های مردمی ستاد احیا امربه معروف و نهی ازمنکر و دیگر سایر اعضا حضور داشتند.
در ادامه ، سرهنگ سیفی معاون شورای امر به معروف و نهی از منکر در خصوص پیگیری و برگزاری جلسات امر به معروف به اهمیت مقوله امر به معروف  و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امروز آمران به معروف و نهی از منکر در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند و نباید بگذاریم که دشمن باورها و اعتقاد ما را نابود کند .
همچنین صدری زاده معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال ابراز امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل بالای اصناف در خصوص تولید و اشتغال شاهد شکوفایی اقتصاد و کاهش بیکاری در جامعه باشیم .
وی به اهمیت بحث آموزش در اصناف اشاره کرد و افزود: افزایش آگاهی اصناف و ارتقاء سطح دانش اصناف در حوزه تجارت تاثیرات مثبتی را در تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد گذاشت.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.