صفحه اصلی / شهرهایی که از برگزیت سود می برند

شهرهایی که از برگزیت سود می برند

اگر برخلاف آنچه در اینجا وجود دارد که گفته می شود این خروج بزرگ هنوز تضمین نشده اما برخی از این شرکت ها ممکن است که مقصد دیگری را برای کار خود انتخاب کنند.
استارتاپ Mov-inga یک پلتفرم دیجیتالی اختصاص داده شده به حرکت برگزیت است که به عنوان یک فشارسنج برای شهرهای اروپایی بعد از برگزیت عمل می کند. اگر نگاهی به این طبقه بندی بیندازیم، شهر های بسیاری را مشاهده می کنیم که به عنوان بهترین شهر ها برای کار پس از برگزیت معرفی شده اند.
متن زیر رتبه بندی بهترین و جذاب ترین شهر ها برای کارکنان است که براساس ۱۱معیار رده بندی شده اند از جمله معیار های نسبتا استاندارد می توان به حداکثر نرخ مالیات بر درآمد، تسلط به زبان انگلیسی یا قیمت بالای مسکن اشاره کرد. با این حال موضوع تعجب آور این است که به عنوان بعضی معیار ها می توان پیوستن باشگاه های ورزشی لوکس یا تعداد فروشگاه های Burberry در آن شهر ها را نام برد.
۱- دوبلین
شهری است که صد درصد ساکنانش انگلیسی زبان هستند و ۷۰ دقیقه فاصله زمانی اش از طریق پرواز تا لندن است و قیمت های اجاره این شهر بسیار منصفانه است. همه این دلایل باعث شده است که دوبلین در مکان اول این رده بندی قرار بگیرد اما تنها مشکل این شهر نرخ بالای مالیات است که در حدود ۵۲درصد است که با شهر آمستردام در رقابت است.
۲- آمستردام
شهری است که به شهر های با کلاس بالا در اروپا شناخته می شود و امسال به رده دوم از نظر معیار های یازده گانه صعود کرده است. فاصله زمانی این شهر تا لندن از طریق پرواز ۶۵دقیقه است که یکی از معیار های این رده بندی است. نرخ مالیات در این شهر مانند شهر قبلی به  حدود ۵۲درصد می رسد. پایتخت هلند به خاطر اینکه شهری همه کاره است به رده دوم صعود کرده است.
۳- والتا (پایتخت مالت)
از لحاظ مالیاتی این شهر حتی از لوکزامبورگ هم با حداکثر نرخ تعیین شده ۳۵ درصد نیز بهتر است. علاوه بر این این شهر عمدتا انگلیسی زبان هستند و حدود ۸۹درصد از ساکنانش به زبان انگلیسی صحبت می کنند. علاوه بر این موضوعات می بینیم که قیمت اکثر محصولات و حتی قیمت های رستوران های لوکس و فروشگاه های Burberry نیز در این شهر نسبتا پایین است که این خود یکی از اولویت های این رده بندی است.
۴- لوکزامبورگ
پایتخت لوگزامبورگ شهری که از نظر مالیاتی بسیار مهم است و حتی به بهشت مالیاتی ثروتمندان معروف شده است. این شهر سرمایه ای بزرگ برای مهاجران ثروتمندی است که می خواهند از دادن مالیات فرار کنند. حداکثر نرخ مالیات بر درآمد در این شهر ۴۰ درصد است، این در حالی است که در دیگر شهرستان های این کشور این رقم تا حدود ۵۰درصد نیز می رسد.
۵-  بروکسل
این شهر به لطف نرخ اجاره ها به مکان پنجم منتقل شد. بروکسل از شهر هایی است که از لحاظ زمانی فاصله اندکی با لندن دارد و یکی از امتیاز های این شهر در این رده بندی محسوب می شود. اکثر ساکنان این شهر به زبان فرانسه صحبت می کنند و به طور متوسط ۳۸درصد از شهروندان به زبان انگلیسی تسلط دارند و این خود یک امتیاز منفی برای این شهر در این رده بندی به حساب می آید.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بهره بین بانکی ثابت ماند+جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ،نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۱۹ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.