صفحه اصلی / دستاوردهای فناورانه دریایی بررسی می‌شود

دستاوردهای فناورانه دریایی بررسی می‌شود

و ارگان‌هایی دریایی همچنین دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقات دریایی مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، ازآنجایی‌که بخش مهمی از فعالیت‌های ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی توسعه فناوری‌های کلیدی دریایی است، تصمیم بر این شد که ستاد فناوری و توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در” سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت” آثار طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی را در سه بخش شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، سازمان‌ها و ارگان‌هایی دریایی و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقات دریایی موردبررسی قرار دهد.
در این خصوص فعالیت این دبیرخانه از اسفندماه ۹۵ کار خود را آغاز کرده است و با توجه به موضوع طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی، طی جلسات فنی و تخصصی آئین‌نامه طرح‌های ارسالی تدوین‌شده و پس از آن فرمت خلاصه طرح‌ها ( فرم گزارش‌گیری از شرکت‌کنندگان و اطلاعات مربوط به ارائه‌کننده طرح‌ها )تهیه و تدوین‌شده است و بر اساس این آئین‌نامه طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی به دبیرخانه ارسال می‌شود.
بر اساس آئین نامه تدوین شده از هر حوزه ۳ طرح توسط داوران تخصصی در حوزه‌های مختلف انتخاب، و به سومین جشنواره اعلام خواهد شد. و در مجموع به ۹طرح برتر جوایز ارزنده ای داده خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.