صفحه اصلی / افزایش ۱۲ درصدی تولید کنسانتره زغال سنگ«طبس» و «البرز مرکزی»

افزایش ۱۲ درصدی تولید کنسانتره زغال سنگ«طبس» و «البرز مرکزی»

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ماین نیوز،  شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان اسفند، ۶۰۲ هزار و ۹۵۸ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۳۹ هزار و ۷۹۷ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ امسال، ۵۰۱ هزار و ۵۲۱ تن توسط شرکت زغال سنگ طبس و ۱۰۱ هزار و ۴۳۷ تن از سوی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی تولید شد.
همچنین شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ۱۲ ماهه پارسال، یک میلیون و ۶۸۸ هزار و ۸۱ تن زغال سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ماقبل (یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۸۶۲ تن)، ۲۱ درصد رشد نشان می دهد. در این میان، شرکت طبس یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۵۱۸ تن و شرکت البرز مرکزی ۱۸۰ هزار و ۵۶۳ تن استخراج کرد.
میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت ها به مشتریان طی مدت یاد شده (۵۹۸ هزار و ۴۷۷ تن) نسبت به آمار مدت مشابه سال قبل (۵۴۳ هزار و ۷۷۰ تن)، حاکی از افزایش ۱۰ درصدی ارسال این نوع محصول است. میزان ارسال کنسانتره شرکت های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۵۰۷ هزار و ۵۶۶ تن و ۹۰ هزار و ۹۱۱ تن بود.
بنا به این گزارش، شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه اسفند جاری ۶۱ هزار و ۱۰۶ تن کنسانتره زغال سنگ «تولید»، ۱۴۱ هزار و ۵۲۴ تن ماده معدنی «استخراج» و ۶۷ هزار و ۴۲۳ تن کنسانتره «ارسال» کردند که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال ۹۴ به ترتیب یک درصد کاهش، ۹ درصد کاهش و ۵۹ درصد رشد نشان می دهد.

همچنین مطالعه کنید:

خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است/ استفاده مردم از بیزنس جت‌ها در ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محمدی‌بخش در گفت وگو با ایلنا درباره فعالیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.