صفحه اصلی / حضور نخستین هلدینگ دانش بنیان رتبه بندی در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

حضور نخستین هلدینگ دانش بنیان رتبه بندی در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

به گزارش کسب و کار نیوز فرشید شکرخدایی، مدیر مرکز رتبه بندی اتاق ایران و مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند با بیان این مطلب اظهارکرد: در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، گروه پارسیان هوشمند به معرفی آخرین فعالیتهای خود پرداخته است.
گروه پارسیان هوشمند یک سازمان بدون مرز است که با مشارکت جمعی از کارشناسان و متخصصان با سابقه در حوزه علوم مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات پایه گذاری گردیده است. هدف نهایی این گروه، توسعه رقابت پذیری کسب و کار ایران از طریق ایجاد شبکه های توانمندسازی کسب و کارها، کلینیک های تخصصی، طیف وسیعی از رتبه بندی ها مانند رتبه بندی اعتباری، رتبه بندی اعضای اتاق ایران ، رتبه بندی در حوزه های مختلف شامل: بهره وری، رضایت کارکنان، توان اجرا و … و انتشار وسیع اطلاعات کسب و کار در سطح ملی و بین المللی می باشد.
گروه پارسیان هوشمند در تلاش است به عنوان مجموعه ای فعال و حرفه ای خلاهای موجود در حوزه مدیریت کلان را در سطح ملی و منطقه ای پوشش دهد. رتبه بندی بنگاه های اقتصادی بهترین روش برای شناسایی فعالان حرفه ای با عملکرد مناسب از فعالان غیر حرفه ای با عملکرد غیر شفاف خواهد بود. خروجی ملموس این موضوع درک عمیق اشخاص از طرف تجاری روبرو در برقراری ارتباط تجاری "مناسب"  و توسعه روابط باشخص "مناسب" در زمان "مناسب" خواهد بود. بدین منظور موضوع رتبه بندی به عنوان کارویژه گروه و به عنوان اولویت اصلی فعالیت های این مجموعه در دستور کار قرار دارد. همگی موارد فوق جز در بستر ایجاد و توسعه یک پایگاه داده مشترک از اطلاعات بنگاه های اقتصادی و بررسی اطلاعات اولیه هر بنگاه به تفکیک و رتبه بندی آنان و اعلام این رتبه ها میسر نخواهد بود. بدین منظور گروه پارسیان هوشمند در گام نخست بر روی طراحی و راه اندازی یک پایگاه داده ملی از اطلاعات عملکردی بنگاه های اقتصادی در حوزه مالی، اقتصادی و بهره وری تمرکز نمود.
این حرکت ملی، بستر مناسبی برای معرفی فعالان حرفه ای در حوزه های مختلف مدیریت از جمله مدیریت بهره وری و اقتصادی است که یکی از خروجی های آن شناسایی جایگاه اشخاص و تعیین میزان موفقیت آنان و ارایه گزارش های اولیه از وضعیت عمومی هر یک در جهت کمک به برقراری ارتباط تجاری حرفه ای تر می باشد. 
شکرخدایی اظهار داشت: دراین نمایشگاه که جمع کثیری از بانک ها و شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه حضور دارند، گروه پارسیان هوشمند با ایجاد غرفه ای بطور وسیع، علاوه بر معرفی خدمات، دستاوردهای خود را در معرض دید متخصصان این عرصه قرارداده و به پرسش های مراجعان پاسخ میدهد.
لذا علاقمندان میتوانند برای آشنایی با خدمات گروه پارسیان هوشمند طی چهار روز برگزاری نمایشگاه ایران فاینکس ۲۰۱۷ ، از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، سالن ۳۱a (میلاد)، غرفه ۱۰۴ مراجعه کنند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.