صفحه اصلی / آخرین وضعیت محورهای استان اذربایجان شرقی پس از سیل

آخرین وضعیت محورهای استان اذربایجان شرقی پس از سیل

از تخریب هفت دهنه پل کوچک و یک طرفه شدن محورهای روستاهای آسیب‌دیده خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز و  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،داریوش باقرجوان عنوان کرد: بارش شدید باران در شامگاه گذشته به تعدادی از محورهای روستایی آسیب‌ جدی وارد کرد و باعث تخریب ۵۰ تا ۶۰ درصدی هفت راه روستایی شد.
باقرجوان با بیان اینکه خوشبختانه هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی استان دچار خسارت نشدند، افزود: در عین حال به دلیل شدت بارش از ساعت ۲۲ روز گذشته تا ساعت ۳ صبح امروز به دلیل احتمال تخریب پل اصلی عجب‌شیر بر اثر طغیان رودخانه مسیر عجب‌شیر به آذرشهر را مسدود کردیم و رانندگان از مسیر جایگزین استفاده کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: درعین حال در محورهای روستایی تعدادی از مسیرها دچار آسیب ۵۰ تا ۶۰ درصدی شدند و قسمتی از روستایی به نام چنار در شهرستان عجب‌شیر را که در دره واقع است، آب برد که در همان ساعات اولیه راه این روستا را برای انتقال نیروهای هلال احمر باز کردیم.
وی افزود: در اشنویه، راه روستاهای گند ملاعیسی، دوستک، لولکان، رشگند، گلاز و شیوه بیرو یک طرفه شد و ۵۰ متر از راه روستای اشان مراغه دچار آبشستگی شد. ضمن اینکه راه ارتباطی تعدادی از روستاهای عجب‌‌شیر نیز مسدود شده است.
 باقرجوان تاکید کرد: هفت دهنه پل کوچک در محورهای استان بر اثر سیل اخیر تخریب شده و هنوز در مرحله برآورد خسارات این سیل هستیم.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.