صفحه اصلی / پیش بینی کاهش هفت درجه ای دما و بارش پراکنده در تهران

پیش بینی کاهش هفت درجه ای دما و بارش پراکنده در تهران

 اعلام کرد: در پی بارش های پراکنده احتمال سیلابی شدن مسیل ها در مناطق شمالی و غربی استان وجود دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز(جمعه) وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش دما و در اواخر وقت همراه با وزش باد و در ارتفاعات مرکزی و شمال استان تهران احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود. 
بر اساس این گزارش برای روزهای شنبه و یکشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریانات، آسمان استان تهران ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و از بعدازظهر شنبه و طی روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.
همچنین برای بعدازظهر شنبه در برخی مناطق استان گاهی وزش باد شدید انتظار می رود و وزش باد در مناطق جنوبی استان همراه با گرد و خاک خواهد بود.
همچنین با فعالیت سامانه بارشی از اواخر جمعه شب تا یکشنبه شب وضعیت جوی استان تهران ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود که از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه شب گاهی با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و بارش در مناطق شمالی و غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.
این اداره کل احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را پیش بینی و توصیه کرد تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
بر اساس این گزارش، کمینه و بیشینه دمای تهران در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه به ترتیب (۲۸،۲۰)،(۲۴،۱۷)،(۲۱،۱۳) پیش بینی شده است.
ورامین با ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و فیروزکوه-امین آباد با هفت درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.