صفحه اصلی / هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی در خانه هنرمندان

هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی در خانه هنرمندان

داوری نهایی هفتمین دوره از جایزه شید چهارشنبه (۲۳ فروردین) با حضور یومی گوتو، سیف‌الله صمدیان، بهروز مهری، نیوشا توکلیان و محمدرضا سلطانی برگزار شد. 
یومی گوتو و بهروز مهری از طریق اسکایپ از توکیوی ژاپن با سه داور دیگر به بحث و بررسی مجموعه‌های راه یافته به مرحله بعد پرداختند. در نهایت با رای داوران سه مجموعه از ۱۷ مجموعه پیشین حذف و ۱۴ مجموعه از ۱۳ عکاس برای ارایه در بخش نمایشگاهی هفتمین دوره جایزه شید انتخاب شد.
مهسا احرابی‌فر، آزاده بشارتی، عادل پازیار، عبدالله حیدری، آذین حقیقی، علی خارا، مرتضی رفیع‌خواه، حامد سوداچی، صادق سوری، نینا مختارباف، جواد مکتبی، مسعود محمدی و محمدرضا محمودی عکاسانی هستند که مجموعه عکس‌های آن‌ها در این دوره از جایزه شید به نمایش گذاشته می‌شود.
بخش ویژه این نمایشگاه نیز به ارایه آثارمهین محمدزاده و فرشید تیغه‌ساز، دو عکاس برگزیده دومین دوره گرنت شید اختصاص دارد.
همچنین کارگاه‌ها و نشست‌‌های آموزشی مرتبط با عکس مستند اجتماعی همزمان با این نمایشگاه تحت عنوان «هفته عکس مستند اجتماعی» در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. .
«شید» (به معنای نور و روشنایی) یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است که هر سال به یک عکاس در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌شود. این جایزه زیر نظر شورای سیاست‌گذاری متشکل از پیمان هوشمندزاده، بهروز مهری و روشن نوروزی برگزار می‌شود و همه‌ی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر جهان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی «شید» از ۲۵ فروردین تا ۳ اردیبهشت در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران به آدرس خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی، ضلع جنوبی پارک هنرمندان برپا می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید کمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.