صفحه اصلی / تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی اباد و باغ صالح

تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی اباد و باغ صالح

توسط مردم  شریف ورامین به دلیل عدم تکمیل زیرگذر های این شهر توسط راه آهن که متاسفانه در رسانه ها و خبرگزاری های معاند خارج از کشور نیز بدان دامن زده شد و بدور از شان و مقام مردم انقلابی و شهید پرور این شهرستان است، به منظور شفاف سازی و تندیر افکار عمومی لازم می داند توضیحاتی را در این زمینه ارایه کند. 
در خصوص فرآیند احداث زیر گذر ۱۵ خرداد گفتنی است که عملیات اجرایی این زیرگذر در مهرماه سال ۹۵ توسط وزیر محترم راه و شهرسازی؛ آغاز و مقرر بود که در صورت تحویل پل روگذر قدیمی به راه آهن جهت تخریب ظرف مدت ۶ ماه ساخته شود ؛لیکن تاخیر ۵۰ روزه در تحویل کامل پل به راه آهن موجب از دست رفتن فصل کاری گردید که انشاءالله این پل در ۱۵ خرداد سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. 
همچنین در خصوص پل روگذر امام رضا(ع) که به دلیل یک رشته لوله آب در محل شمع های شمالی عملیات آن به مدت ۳ ماه تعطیل بود که در اواخر اسفند با رفع معارض کار با جدیت شروع شده و در خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد. 
 شایان ذکر است که پل غربی در کمتر از ۶ ماه ساخته و طی مراسمی در مهرماه سال گذشته توسط وزیر محترم راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. 
در خصوص زیر گذر های موسی آباد و باغ صالح که در ابتدا زیرگذر هایی به عرض و ارتفاع ۲ متر بودند و با وجود  تاکید راه آهن به عدم ضرورت تعریض ؛به دلیل اصرار شهرداری دهانه به ۸ متر در زیر خطوط ۳و۴ حومه ای توسط راه آهن احداث شد که با این وجود امکان تکمیل رمپ ها به لحاظ وجود معارض تاسیساتی و ملکی در حال حاضر ممکن نیست؛لازم بذکر است که در توافقات به عمل آمده با شهرداری ،احداث سازه با راه آهن و تکمیل رمپ ها و آسفالت مسیر با شهرداری است.
بنابراین با توجه به اقدامات انجام شده دراین زمینه و صرف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه برای پروژه های این منطقه که در جرگه پروژه های ملی قرار دارند لازم است تا سایر نهادها از جمله شهرداری این شهرستان نسبت به ایفای  تعهدات خود اقدام کنند و در راستای آن هرچه سریعتر اسباب آرامش و رفاه حال مردم این منطقه مهیا شود.
همچنین  انتظار می رود تا  در کنار این اقدامات،مردم شریف ورامین، سعه صدر بیشتری را در نظر داشته و با درایت و هوشیاری وهمراهی متولیان در این زمینه به گونه ای عمل کنند که اجازه ندهند برخی معاندان نظام ،از این مساله در راستای اغراض سیاسی خود بهره برداری  کنندو سنگ اندازی کنند . 
آنچه مسلم رفاه حال و آرامش ساکنین این منطقه همواره مدنظر متولیان داه آهن بوده و بی شک همراهی این مردم شریف می تواند کمک حال قابل توجهی به دست اندرکاران پروژه در هرچه سریعتر به نتیجه رساندن آن باشد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.