صفحه اصلی / مشحون: امروز روز بزرگی برای بسکتبال ایران شد

مشحون: امروز روز بزرگی برای بسکتبال ایران شد

محمود مشحون درباره بازی دو تیم گاز تهران و کوشا سپهر سبلان با حضور نماینده فیبا بیان‌ کرد: از رسانه‌ها ممنونم که موجب شدند این روز بزرگ برای بسکتبال ایران رقم بخورد. تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان و نامه‌ای که او برای فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت، موجب باز شدن مسیر شد. امروز روز بزرگی برای بسکتبال ایران شد. لوبو با دعوت ایران برای تماشای دیدار دو تیم گاز تهران و کوشا سپهر سبلان آمد. او بازی را از نزدیک دید تا بتواند در جلسه فیبا تاثیرگذار باشد. باید بتوانیم آنچه موجب از دست رفتن حقوق بانوان ایرانی شده است را برطرف کنیم.
مشحون در ادامه‌ اظهار کرد: جا دارد از تمام کسانی که صادقانه، عاشقانه، پرکار و همکار در این راه با ما بودند، سپاسگزاری کنم. حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان در این روز بزرگ، بسیار اثرگذار بود و حمایت‌های شخص سلطانی‌فر (وزیر ورزش) موجب شد امروز شاهد اتفاق بزرگی باشیم.
رییس فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: از زمانی که وزیر ورزش و جوانان دستور جدی‌تری دادند و به این مساله ورود کردند، بلافاصله دستور تغییر لباس‌ها در سطح بین‌المللی را خواستار شدیم. با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است، در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. سال ۹۶ آغاز سال خوبی خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.