چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / افزایش طول بزرگراهها در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳۰ کیلومتر طی دولت تدبیر و امید

افزایش طول بزرگراهها در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳۰ کیلومتر طی دولت تدبیر و امید

سید موسی خادمی در دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در استان که معاون سیاسی امنیتی و اجتمایی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و برخی مدیران کل و مشاورین حضور داشتند از آمادگی کامل استان برای برگزای دو انتخابات پیش رو خبر داد و افزود: در آخرین ارزیابی و اعلام وزارت کشور استان کهگیلویه وبویاحمد جزئ استانهایی با برگزاری انتخابات امن و سالم معرفی شده است در صورتی که پیش از این در فهرست استانهای با وضعیت قرمز معرفی شده بود . 
وی با اشاره به برخی خدمات سال گذشته دولت در استان بیان کرد: با وجود شرایط اقتصادی و مالی نامناسب اما در استان کهگیلویه وبویاحمد کارهای بزرگی انجام گرفت . 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد فعال شدن برخی پروژه های راکد و نیمه تمام در استان را از خدمات ارزنده دولت عنوان و خاطرنشان کرد: در قالب طرح رونق که یکی از طرحهای خوب و کمک کننده به طرحهی کوچک و متوسط در کشور بوده بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان پرداخت شده است و البته این غیر از اختصاص کمک هایی از سوی صندوق توسعه ملی است . 
خادمی اختصاص اعتباراتی به محور ملی "پاتاوه- دهدشت"، پیشرفت فیزیکی خوب بیمارستانها، قطره ای کردن بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی، و سه برابر کردن تولید گندم را از دیگر اقدامات ارزنده دولت در استان برشمرد . 
وی افزایش طول بزرگراهها در استان از ۵۳ کیلومتر به ۱۳۰ کیلومتر، کاهش نرخ بیکاری محسوس ۴.۳ دهم درصدی را نیز یادآور شد . 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: استان کهگیلویه وبویراحمد بیشترین کاهش نرخ بیکاری را نسبت به سایر استانها به خود اختصاص داد و استان هرمزگان با فاصله قابل توجه ۱.۶ دهمی کاهش نرخ بیکاری رتبه دوم را پس از استان ما به دست آورد . 
خادمی حضور و وجود آیت الله ملک حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را ارزشمند و مثمر ثمر برشمرد و عنوان کرد: تاثیر مثبت و کارساز صحبتها و رهنمودهای شما هم در میان مدیران استانی و هم مسئولان کشوری قابل تقدیر است .  
همچنین آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت: اصل اساسی در انتخابات فارغ از نتیجه بدست آمده خیر، مصحلت و توسعه کشور و این استان است . 
وی، دامن زدن به برخی مسایل قومی، عشیره ای و قبیله ای در انتخابات را به عنوان محرکی در ایجاد هیجانات نامعقول به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه وبویراحمد دانست و یادآور شد: باید با مدیریت صحیح، کارآمد، مقتدر و معقولانه مانع از بروز این گونه آفت ها شد . 
آیت الله ملک حسینی حضور مردم در پای صندوق های رای را رفراندم و آری دیگر به نظام جمهوری اسلامی فارغ از هر انتخاب و گزینش فرد خاصی در انتخابات دانست . 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: فرآیند تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و برخی گزارش های سوء و کذبی که گاه از سوی برخی افراد به نهادهای نظارتی ارسال می شود و سبب حذف ناحق شخص از صحنه رقابت می شود را یادآور و خواستار دقت و ظرافت بیشتر توسط هیات ها و نهادهای نظارتی در این راستا شد . 
آیت الله ملک حسینی با اشاره به برخی بداخلاقی ها، ایجاد تنش ها، تهمت ها، دروغ پراکنی ها و حتی ایجاد تفرقه و دو دستگی ها در شبکه های مجازی و برخی سایت های محلی در عرصه انتخابات، تاکید کرد: باید از هم اکنون و با مدیریت صحیح و البته برخوردهای قاطع، جدی و به موقع مانع از شکل گیری و بروز این آفت ها در عرصه حساس انتخابات شد . 
وی تصریح کرد: ایجاد ثبات، آرامش و احساس امنیت در عرصه انتخابات یک ضرورت غیرقابل انکار برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات است . 
آیت الله ملک حسینی ضمن تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد حس همدلی، همگرایی و آرامش حاکم در استان، افزود: تجربه ثابت کرده هرگاه وحدت و هم افزایی میان مسئولان و مردم وجود داشت به همان میزان نیز شاهد تحولات، توسعه و آبادانی بیشتری در استان بودیم . 
 پس از دیدار نیز استاندار به همراه معاونان و برخی مدیران کل ستادی و مشاوران با حضور در منزل امام جمعه مرکز استان با وی دیدار و با توجه به وضعیت جسمی این روحانی حال وی را جویا شد . سید موسی خادمی در این دیدار ابتدا سال نو را تبریک گفت و اقدامات دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد را قابل قبول و رضایت بخش دانست. 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.