صفحه اصلی / انتشار اطلاعاتی تازه در خصوص موبایل HTC One X10

انتشار اطلاعاتی تازه در خصوص موبایل HTC One X10

این تصویر علاوه بر این که به وضوح نمای بخش پشتی این موبایل را به تصویر می کشد، اشاره ای نیز به باتری بزرگ و پرظرفیت میان رده جدید اچ تی سی دارد.
باید پذیرفت که اچ تی سی در ۲ سال اخیر تا حدود زیادی از بازی بزرگان بازار تلفن های هوشمند جا مانده است. درگیری در مشکلات مالی و مدیریتی متعدد و عدم استقبال کافی از محصولات باعث شده تا برخی به این باور برسند که ۲۰۱۷ می تواند سالی سرنوشت ساز برای این برند باسابقه و محبوب تایوانی باشد.
با توجه به این مطالب باید گفت که «One X10» می تواند حکم یکی از ناجیان و یا عاملان سقوط را برای اچ تی سی بازی کند. به طور حتم طراحان و مدیران شرکت مذکور نیز این موضوع را درک کرده و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین محصول به کار گرفته اند. قطعاً مجهز ساختن موبایل جدید به یک باتری بزرگ و بادوام یکی از موثرترین این تلاش ها خواهد بود.
همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید. اچ تی سی One X10 را دارای «استایلی بزرگ» و البته «باتری بزرگ» می داند. در مورد ادعای اول قضاوتی نمی کنیم، اما جای دادن یک باتری بزرگ – علی رغم جذابیت دوام شارژ بیشتر – نگرانی هایی را نیز در خصوص افزایش ناخوشایند وزن یا ضخامت دستگاه به وجود می آورد. با این همه، از همین حالا می توان اطمینان داشت که عده ای صرفاً به دلیل همین ویژگی حاضر به خرید پرچمدار ۲۰۱۷ اچ تی سی خواهند بود.
پیش از این شنیده بودیم که کمپانی تایوانی برای محصول جدید خود یک نمایشگر تمام اچ دی ۵.۵ اینچی و چیپست هیلو P10 مدیاتک را در نظر گرفته است. رم ۳ گیگابایتی به همراه دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های سخت افزاری منتسب به One X10 هستند.
قیمت ۳۰۰ دلاری اعلام شده برای این تلفن هوشمند نشان می دهد که اچ تی سی بالاخره از سیاست های قیمت گذاری افراطی خود تا حدودی کوتاه آمده است تا بیش از این از رقبای چینی خود عقب نماند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.