صفحه اصلی / اجرای پروژه های محرومیت زدایی هلال احمر در مناطق محروم

اجرای پروژه های محرومیت زدایی هلال احمر در مناطق محروم

از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ۹۶ خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، وحید رحمتی با اعلام برگزاری برنامه‌های هفته هلال‌احمر امسال، گفت: برنامه‌های امسال، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با برنامه‌ریزی برای برگزاری آئین‌های مختلف و باشکوه در سطح کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: مقرر شده است تا در هفته هلال‌احمر امسال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان‌های کم‌برخوردار با هدف ترویج حرکت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، اجرا شده و برنامه‌های منسجمی در این زمینه اجرایی شود.
مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌های ملی و استانی در هفته هلال‌احمر، اظهار کرد: به علاوه مقرر شده است تا پس از سال‌ها آئین باشکوهی به‌منظور تجلیل از خدمات ارزنده منتخبان امدادگران، جوانان، داوطلبان و سایر فعالان و تلاشگران حوزه‌های مختلف هلال‌احمر  و همچنین فعالان حوزه رسانه برگزار شود.
وی گفت: حضور پرشور در برنامه‌های اطلاع‌رسانی و ترویجی در رسانه ملی، صعود سراسری به یکی از قله‌های مرتفع کشور به همراه مانور تیم‌های امداد و نجات کوهستان، برگزاری دوره سوم آموزش و توان‌افزایی تیم‌های واکنش سریع سراسر کشور به‌منظور افزایش آمادگی در سوانح و حوادث، آغاز به‌کار دبیرخانه دائمی جشنواره هلال و رسانه، دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر و … از جمله برنامه‌هایی است که در هفته هلال‌احمر سال ۹۶، اجرایی خواهد شد.
رحمتی همچنین تاکید کرد: تمامی معاونت‌ها و سازمان‌هایی که مسئولیت برگزاری یکی از برنامه‌های هفته هلال‌احمر را دارند ضروری است تا با نظارت دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت هفته هلال‌احمر اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.