صفحه اصلی / فعالیت ۶۷ کلینیک مددکاری در استان تهران

فعالیت ۶۷ کلینیک مددکاری در استان تهران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،  اصغر باقری در مراسم گرامیداشت روز مددکار که با اشاره به اینکه ۶۷ کلینیک مددکاری اجتماعی در استان تهران مشغول فعالیت هستند، افزود: ۱۵۰ مددکار استان تهران در مراکز دولتی و بقیه در مراکز غیردولتی به ایفای نقش می پردازند.
وی ادامه داد: نیاز های بشر در گذر زمان، اولویت های جدیدی می‌طلبد بنابراین رشته مددکاری اجتماعی به عنوان یک حرفه و علم شناخته می شود.
رئیس سازمان بهزیستی استان تهران گفت: توسعه و تغییر اجتماعی، انسجام اجتماعی، عدالت اجتماعی، حقوق بشر و مسائل زیست محیطی، همه و همه در حیطه وظایف مددکاری اجتماعی قرار می گیرد.
باقری تاکید کرد: مددکاران برای پرداختن به تغییرات اجتماعی علاوه بر دانش و فن باید تعلق خاطر نیز داشته باشند، بنابراین رشته مددکاری اجتماعی براساس شان نزول خلقت انسان شکل گرفته چراکه انسان موجودی اجتماعی است.
رئیس سازمان بهزیستی استان تهران همچنین گفت: برخی رشته ها مانند مددکاری اجتماعی فقط محصور به مباحث کمیتی نمی شوند بلکه به وجوه اجتماعی و کیفی نیز می پردازند به همین دلیل مددکاران اجتماعی علاوه بر دانش و فن حتما باید از جوهره هنر نیز بهره ببرند.
 

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.