صفحه اصلی / تعمیر ۵۵ خودروی مسافران نوروزی توسط راهداران خراسان شمالی

تعمیر ۵۵ خودروی مسافران نوروزی توسط راهداران خراسان شمالی

 از محورهای استان که دچار مشکل شده بود را تعمیر کردند، این در حالیست که به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، در این طرح بالغ بر ۱۵ هزار بروشور اطلاع‌رسانی در میان مسافران عبوری از این استان توزیع شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال، نمایندگی امداد خودرو در ۱۱ پایگاه برای امدادرسانی به مسافران فعال بودند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی شست و شوی علائم جاده‌ای به تعداد چهار هزار و ۲۳۶ مورد، نصب ۶ هزار و ۹۶۷ مورد علائم افقی و عمودی، نصب و تعمیر حفاظ (گاردریل و نرده پل) یک هزار و ۶۷۹ مورد را از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی ترددهای جاده‌ای در نوروز امسال عنوان کرد.
وی گفت: در این مدت ۱۳۸ مورد شبکه روشنایی و چراغ چشمک‌زن تعمیر شده است و ۵۲۰ کیلومتر از سطح جاده‌ها خط‌کشی شده است.
بدیعی مقدم به خط‌کشی ۵۲۰ کیلومتر از جاده‌ها و لکه‌گیری هفت هزار و ۳۶۰ مترمربع از جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: برای ارتقای ایمنی ترددهای نوروزی، ۲۰ هزار عدد رفلکتور و استوانه ایمنی در محورهای استان نصب شده است.
همچنین زهرا نودهی مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در راستای تأمین ایمنی سفر و آگاهی مسافرین از محل‌های راهدارخانه، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و ایستگاه‌های جاده‌ای بروشورهای اطلاع‌رسانی تهیه و در طول ایام نوروز توزیع شده است.
وی افزود: یکی از اقدامات مهم این اداره کل داشتن سفری ایمن برای استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی برون‌شهری بوده است که در همین راستا بروشور حقوق مسافر و بنرهایی با مضمون آنچه مسافران باید بدانند تهیه و در کلیه پایانه‌های مسافربری استان توزیع و نصب شده است و همچنین فیلم حقوق مسافر در کلیه ناوگان اتوبوسی در ابتدای سفر پخش شده است.
وی بیان کرد: پنج هزار بروشور حاوی اطلاعات راهداری نیز میان مسافران نوروزی عبوری از استان توزیع شده و بالغ بر ۳۰۰ بنر ایمنی و هشداری در محورهای اصلی استان نصب شده است.
نودهی، توزیع یک هزار برگ بروشور حاوی پیام‌های ایمنی، ۱۰۰ بسته فرهنگی سیمای سفر، ۲۰۰ عدد لوح فشرده جاذبه گردشگری، ۵۰۰ جلد کتاب طرح پیک مهر، یک هزار جلد کتابچه مجموعه خاطرات شهدا و یک هزار عدد لوح فشرده شعار و فیلم ایمنی را از دیگر اقلام توزیع شده میان مسافران نوروزی عنوان کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.