صفحه اصلی / سپیدرودی‌ها: خستگی ناپذیر و منحصر به فرد

سپیدرودی‌ها: خستگی ناپذیر و منحصر به فرد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ورزش سه،  حضور این خیل جمعیت هواداران مهمان در تاریخ لیگ دسته اول آزادگان بدون تردید یک رکورد محسوب می شود و سپیدرودی ها مشغول جابه جا کردنشان هستند. هوادارانی که با ده ها دستگاه اتوبوس و سواری رنج چند صد کیلومتری رشت تا کرج را بر خود هموار ساختند.
سپیدرود، نامی قدیمی در فوتبال ایران است که تا همین دو سه سال پیش حداقل در بین نسل جوان فوتبال دوستان کاملا فراموش شده بود و پس از صعود دراماتیک سال گذشته اش از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول دوباره بر سر زبان ها افتاد.
اما این تیم با نیم قرن قدمت به هیچ وجه در خاستگاهش در تمامی این سال های فراموشی تنها نبود و همواره حمایت همیشگی هواداران وفادارش را در پشت خود داشت. هوادارانی که در نوع خود منحصر به فرد هستند و جالب. چرا که آنها سال های سال است هوادار تیمی هستند که نه تنها بیست و پنج سال است که در سطح نخست فوتبال ایران حضور نداشته، بلکه سالهاست در فراموشخانه لیگ دسته دوم جا خوش کرده و دست و پا می زد.
سپیدرود هرگز در میان خود فوق ستاره ای به مانند دو همتای شمالی دیگرش (ملوان و داماش) نداشت و به دلیل عدم اتصال به منابع مالی دولتی همیشه در نداری دست و پا می زد، اما این هوادار که طرفداری از سپیدرود را از پدر به پسر به ارث برده همیشه پشتیبان تیمش باقی ماند.
حالا در فاصله تنها سه هفته به لیگ برتری شدن سرخ پوشان رشتی، هواداران سپیدرود که برعکس جامعه ی هواداری فوتبال ایران، میانگین سنی شان کم هم نیست، لحظه شماری می کنند برای برآورده شدن یک آرزوی دیرینه. آرزویی که تا همین دو سال پیش بیشتر به یک رویای دست نیافتنی آسمانی شبیه بود تا یک خواسته ی زمینی.
بی تردید سپیدرود با این هواداران می تواند در دو بازی خانگی پیش رو دست پر از زمین خارج شود تا میانگین حضور تماشاگر در لیگ برتر را ارتقا دهد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.