صفحه اصلی / اکنون همه در اروپا به یوونتوس احترام می‌گذارند

اکنون همه در اروپا به یوونتوس احترام می‌گذارند

به گزارش کسب و کار نوز به نقل از ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، یوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) در آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت به دیدار بارسلونا رفت و موفق شد با سه گل این تیم را شکست بدهد تا با خیالی آسوده هفته‌ آینده به نوکمپ سفر کند.
ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از پایان مسابقه گفت‌: باید هوشیار باشیم که بازی برگشتی هم در کار است. نمایش خوبی داشتیم و در دفاع و حمله عالی ظاهر شدیم. این تازه نخستین گام برای رسیدن به نیمه نهایی بود. بازی برگشت دشواری‌های خودش را خواهد داشت. قادر به این نیستم که بگویم در حال‌ حاضر تیمم چند درصد راه صعود را طی کرده است و چقدر شانس دارد. در بارسلونا هم طوری بازی خواهیم کرد که برای گل زدن برنامه‌ریزی خواهیم داشت.
سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: مربی جاه‌طلبی هستم ولی اغلب با داشته‌هایم برنامه‌ریزی می‌کنم و واقع‌گرا هستم. از نمایش شاگردانم در این بازی خوشحال هستم و فکر می‌کنم اکنون همه در اروپا به یوونتوس احترام می‌گذارند. این بزرگترین نتیجه‌ سه سال حضور من در یوونتوس بوده است.
سرمربی یووه ادامه‌ داد: در این بازی شانس‌های زیادی در نیمه نخست داشتیم. خیلی خوب توپ را به گردش درآوردیم و آنها را وادار کردیم تا به عقب بنشینند ولی فکر می‌کنم در پاس‌های آخر کمی عجول بودیم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم و برای بازی برگشت بهتر باشیم. در برخی از دقایق مسابقه می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم و حتی گل‌های بیشتر را به ثمر برسانیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.