صفحه اصلی / محدودیت تردد در هفت محور مواصلاتی به علت رانش زمین و طغیان رودخانه

محدودیت تردد در هفت محور مواصلاتی به علت رانش زمین و طغیان رودخانه

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، هفت محور در استان‌های تهران و البرز، گیلان و اردبیل، گلستان و سمنان، فارس، همدان و کرمان را به علت نبود ایمنی، رانش زمین و طغیان رودخانه مسدود یا دارای محدودیت تردد اعلام کرد. 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پلیس راهور ناجا با توجه به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور گزارش داد: محور شمشک – دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل – خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور شیراز- جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود یا دارای محدودیت در تردد هستند.
همچنین محور فرعی گنجنامه – تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی، محور استهبان – نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود هستند.
پلیس راهور ناجا از بارش باران در استان گیلان (بیشتر محورها) و گرد و غبار و کاهش دید در استان لرستان(بیشتر محورها) خبر داد.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.