صفحه اصلی / ۱۵ هزار میلیارد ریال پروژه راه و شهرسازی در مازندران به بهره برداری رسید

۱۵ هزار میلیارد ریال پروژه راه و شهرسازی در مازندران به بهره برداری رسید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این طرح که به صورت ویدیوکنفرانسی به رئیس جمهوری گزارش می داد، گفت که با بهره برداری از این طرح ها زمینه رشد و توسعه خطه شمال کشور فراهم شده است.
عباس آخوندی افزود: ۹۸۵ میلیارد تومان از پروژه های افتتاحی مربوط به بندرامیرآباد است.
وی مهم ترین پروژه های افتتاحی در این بندرگاه را ۶ پست اسکله، تجهیزات تخلیه و بارگیری، کارخانه کاغذسازی و انبار ذخیره گندم و روغن اعلام کرد.
وزیر راه و شهرسازی شروع عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو به شبکه ریلی را مهم ترین طرح های در دست اجرا اعلام کرد.
آخوندی افتتاح ۷۵ کیلومتر بزرگراه و سه دهنه تونل را با اعتبار ۲ هزارمیلیارد ریلی در جاده قائمشهر – فیروزکوه از مهم ترین پروژه راهسازی اعلام کرد و گفت که با این پروژه افتتاحی طرح چهارخطه این مسیر تکمیل شد که می تواند سهم زیادی در کاهش تصادفات رانندگی و ترافیک در منطقه داشته باشد.
وی ساخت چهار دهنه تونل و تقاطع غیرهمسطع را در جاده چالوس از دیگر پروژه های مهم راهسازی افتتاحی عنوان کرد و اظهار داشت : با بهره برداری از این طرح ها گره کور جدی در آزادراه شمال برداشته شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی فرودگاه رامسر در غرب مازندران افزود : رامسر یکی از مناطق مهم گردشگری در مازندران است و با بهره برداری از بهسازی فرودگاه زمینه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بهره برداری از کمربندی ساری و جاده بهشهر زاغمرز را با اعتباری حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های راهسازی افتتاحی در سفر رئیس جمهوری اعلام کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.