صفحه اصلی / پرداخت تسهیلات ۴۸۹ میلیارد تومانی به بخش صنعت

پرداخت تسهیلات ۴۸۹ میلیارد تومانی به بخش صنعت

به صنایع خانگی، خرد و کوچک اختصاص پیدا کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، اصغر نوراله زاده، اظهار کرد: در طول فعالیت صندوق برای اولین بار در سال گذشته میزان پرداخت تسهیلات به بخش صنعت از بخشهای خدمات و کشاورزی بیشتر بود به نحوی که اعتباری بیش از ۴۸۹ میلیارد تومان به بخش صنایع خانگی و خرد و کوچک تخصیص یافت.
وی نرخ رشد تسهیلات پرداختی به حوزه صنعت را نسبت به سال ۱۳۹۴ بیش از ۵۵ درصد عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای سیاست‏های اقتصاد مقاومتی بیش از ۴۸۹ میلیارد تومان اعتبار در بخش صنعت به ۳۶۴۲۰ نفر متقاضی پرداخت شده که به لحاظ ریالی ۵۵ درصد رشد و به لحاظ تعداد وام گیرندگان بیش از ۸۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
نوراله زاده در عین حال از کاهش ۱۷ درصدی پرداخت تسهیلات صندوق به حوزه خدمات در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ خبر داد و گفت: سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی در حوزه خدمات ۴۸۱ میلیارد تومان بود که ۲۲۸۰۰ نفر متقاضی، این تسهیلات را دریافت کردند.
به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در حوزه پرداخت تسهیلات به بخش خدمات کاهش ۲۶ درصدی در تعداد وام گیرندگان اتفاق افتاده که حمایت بیشتر صندوق از طرح‌های کسب و کار در حوزه صنایع خانگی، خرد و کوچک را نشان می‌دهد.
نوراله زاده در پاسخ به این پرسش که صندوق کارآفرینی امید چه میزان تسهیلات در اختیار بخش کشاورزی قرار داده است؟ گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه کشاورزی پرداخت کردیم و توانستیم به تعداد بیش از ۶۳۰۰ متقاضی کسب و کار روستایی وام قرض الحسنه پرداخت کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت و همراهی دولت و مجلس در سال جاری منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بیش از پیش به اجرا درآید.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.