صفحه اصلی / عملیات اجرایی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق بازار تاریخی اراک آغاز شد

عملیات اجرایی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق بازار تاریخی اراک آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا خواهد شد و اعتبار کل پروژه ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
مهندس "محمد اله داد" احداث یک دستگاه پست فشار متوسط، احداث شبکه فشار ضعیف زمینی و انشعابات به طول ۴ هزار و ۱۵۰ متر، اصلاح ۲۰۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری و احداث روشنایی معابر مجموعه بازار را از فعالیت‌های قابل اجرا در فاز اول این پروژه عنوان کرد.
وی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق در گذرهای فرعی بازار را مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع برق دانست و افزود: نصب تجهیزات روشنایی معابر، تهیه و نصب یک دستگاه شالتر ۴۰۰ آمپری، نصب بیش از ۱۰۰ دستگاه جعبه تقسیم در سراهای بازار و تعویض شبکه سیم مسی با کابل خودنگهدار و تیرهای فرسوده را از دیگر اقدامات اجرایی این پروژه عنوان کرد.
فرماندار شهرستان اراک نیر از کارکنان صنعت برق استان که در راستای تأمین برق پایدار در تلاش‌اند، خاطرنشان کرد: برق نقش کلیدی در تأمین امنیت و زیرساخت هادارد.
بختیاری هماهنگی دستگاه‌های ذیربط جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه بازار تاریخی اراک خواستار کردو افزود: کسبه و هیات امنای بازارنقش موثری در همراهی مجموعه توزیع برق در اجرای این پروژه دارند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.