صفحه اصلی / تحقق ۹۱ درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان

تحقق ۹۱ درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان

بهروز اسودی در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری که به ریاست استاندار تشکیل شد با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته بیش از ۴هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷۴۸ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
وی ضمن ارائه گزارشی از تحلیل فراوانی و وضعیت پیگیری مصوبات کارگروه در سال گذشته ، بیان کرد: در ۵۲جلسه قبلی این کارگروه استانی، مشکلات ۳۴۷ واحد تولیدی استان بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو ، ۸۴۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان تصریح کرد: بیشترین مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی واحدها مربوط به امور بانکی، زیربنایی و…بوده که بیش از ۵۱ درصد از مصوبات آن اجرایی و مابقی در دست اجرا هستند.
بهروز اسودی با اشاره به اینکه این نشست چهار دستور کار داشته است اظهار کرد:در این جلسه مشکلات ۴ واحد تولیدی استان بررسی و گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش ارائه شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تاکنون از ۲۸۱ واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید توسط کمیته پایش، نظارت لازم صورت گرفته که از این حیث استان سمنان رتبه سوم کشوری را دارا است.
اسودی ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در این استان، خواستار همکاری بیش از پیش اعضای کارگروه را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود تولید، اشتغال و صادرات در سال جدید شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.