صفحه اصلی / ۱۵ اردیبهشت آخرین فرصت واریز مبلغ جریمه غیبت سربازی

۱۵ اردیبهشت آخرین فرصت واریز مبلغ جریمه غیبت سربازی

گفت: متقاضیان تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به واریز پول اقدام کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز وبه نقل از مهر، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص آخرین اخبار طرح جریمه غیبت سربازی اعلام کرد: کسانی که در سال ۹۵ برای پرداخت جریمه غیبت سربازی ثبت‌نام کرده و هنوز پول را به صورت قسطی یا نقدی پرداخت نکرده‌اند، فقط تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند که پول را واریز کنند.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در صورت واریز پول، این دسته از افراد شرایط‌شان با مقررات خرید غیبت سربازی سال ۹۵ تطبیق داده می‌شود.
این مقام ارشد سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: از روز ۱۵ اردیبهشت ۹۶ افرادی که پول خود را واریز نکرده‌اند طبق مقررات سال ۹۶ ثبت نام شده و جریمه را باید بر اساس مبلغ درج شده در سال ۹۶ پرداخت کنند.
سردار کریمی در خصوص تعیین وضعیت افرادی که بیش از ۸ سال غیبت از خدمت سربازی دارند، گفت: در سال ۹۵ پیامکی برای همه غایبان خدمت سربازی ارسال شد و کل موضوعات را به سمع و نظر آنها رساندیم؛ تمام تلاش خود را کردیم تا آنها را به مشارکت دعوت کنیم تا بتوانند در این فرصت با پرداخت جریمه از تسهیلات استفاده کرده و کارت معافیت خود را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در این طرح شرکت کردند؛ در سال ۹۴ بیش از ۳۰۰ هزار نفر و در سال ۹۵ بالای ۱۸۵ هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.