صفحه اصلی / ورود گوجه سبز به بازار تا ۳ روز آتی

ورود گوجه سبز به بازار تا ۳ روز آتی

وارد بازار می‌شود.
به گزارش کسب  و کار نیوز و به نقل از مهر، سید حسین مهاجران، از کاهش قیمت سیب درختی و خیار در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم سیب درختی و خیار ۵۰۰ تومان ارزان شده و درحال حاضر هرکیلوگرم سیب درختی سفید ۶۵۰۰ تومان و قرمز ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
وی قیمت خیار گلخانه‌ای را نیز ۳۰۰۰ تومان و خیار بوته‌ای را بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت پرتقال‌های وارداتی غیرمجاز بین ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت پرتقال شمال باکیفیت و آبدار نیز کیلویی بین ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان است.
مهاجران اضافه کرد: عرضه پرتقال جنوب نیز بسیار کاهش یافته و فصل این محصول رو به پایان است.
وی نرخ هرکیلوگرم موز را هم بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: کیوی هم کیلویی بین ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره قیمت نوبرانه‌ها نیز گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم چغاله ریز بین ۲۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان و چغاله درشت ۱۵۰۰۰ تومان است.
مهاجران با بیان اینکه با ورود محصولات ساوه، گرمسار، کرج و شهریار قیمت چغاله کاهش پیدا می‌کند، افزود: تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده تولید این نقاط وارد بازار خواهد شد و قیمت چغاله به ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هم می‌رسد.
وی از ورود گوجه سبز طی ۳ روز آینده به بازار خبر داد و اظهارداشت: طی ۳ روز آتی گوجه سبز تولیدی گرمسار، قم و ساوه وارد بازار مصرف خواهد شد.  

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.