صفحه اصلی / آغاز جدیدترین عملیات تام کروز در پاریس

آغاز جدیدترین عملیات تام کروز در پاریس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا به نقل از ددلاین،‌ ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» دنباله‌ای بر قسمت پنجم این فیلم با عنوان «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» محصول سال ۲۰۱۵ است و «تام کروز» نیز بار دیگر در نقش اصلی «اتان هانت» در این فیلم بازی می‌کند.
هنوز جزییاتی درباره داستان قسمت جدید این فیلم اکشن منتشر نشده است اما در آن بازیگرانی چون «ربکا فرگوسن»، «ایلسا فاوست»، «هنری کویل»، «ونسا کِرکی» و «الک بالدوین» در کنار «تام کروز» مقابل دوبین «کریستفور مک‌کوری» می‌روند.
«مک‌کوری» پیش از این در دو فیلم «جک ریچر» و همچنین «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» در مقام کارگردان با «تام کروز» همکاری داشته و اولین کارگردانی است که دو فیلم پیاپی از مجموعه «ماموریت غیرممکن» را کارگردانی می‌کند. 
همچنین «تام کروز»، «جی.جی ابرامز»، «مک‌کوری» در کنار «دان گرنجر»، «دیوید الیسون» و «دانا گلدبرگ» تهیه‌کنندگی قسمت ششم «ماموریت غیرممکن» را بر عهده دارند که تاریخ اکران ۲۷ جولای ۲۰۱۸ برای آن اعلام شده است.
اولین فیلم «ماموریت غیرممکن» را «برایان دی‌پالما» در سال ۱۹۹۶ با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخت که به فروش جهانی ۴۵۷ میلیون دلار رسید. چهار سال بعد و در سال ۲۰۰۰ دومین قسمت از این مجموعه با کارگردانی «جان وو» به سینما آمد و این بار ۵۴۶ میلیون دلار فروخت.
«جی.جی ابرامز» در سال ۲۰۰۶ ساخت قسمت سوم را بر عهده گرفت و این فیلم که با بودجه سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها ۳۹۷ میلیون دلار در سطح جهان کسب کرد.
«برد بِرد» در سال ۲۰۱۱ پشت دوربین فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل روح» رفت و فروشی بالغ بر ۶۹۴ میلیون دلار را برای این مجموعه رقم زد. چهارمین قسمت از «ماموریت غیرممکن» پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه تاکنون است.
فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» نیز که در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی «کریستوفر مک‌کوری» اکران شد نیز در نهایت در گیشه به فروش ۶۸۲ میلیون دلاری دست یافت تا مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» تا به امروز فروشی بالغ بر ۲.۷۷ میلیارد دلار ثبت کرده باشند.
«ماموریت غیرممکن» هجدهمین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ سینماست.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.