صفحه اصلی / سی و سومین نشست اتاق بازرگانی اسلامی با حضور رئیس اتاق ایران در عمان برگزار می شود

سی و سومین نشست اتاق بازرگانی اسلامی با حضور رئیس اتاق ایران در عمان برگزار می شود

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق ایران ، هیاتی به سرپرستی غلامحسین شافعی، رئیس اتاق صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای شرکت در سی و سومین نشست مجمع عمومی مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق بازرگانی اسلامی ۲۲-۲۳ فروردین ۱۳۹۶ به مسقط –عمان سفر می کند.
اتاق بازرگانی، صنعت و کشاورزی اسلامی (ICCIA)، سی و سومین نشست مجمع عمومی، بیست و پنجمین نشست هیات مدیره و پنجاه و هشتمین نشست کمیته مالی به همراه نشست هیات مدیره مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی  اتاق بازرگانی اسلامی  را در تاریخ ۱۱-۱۲ آوریل ۲۰۱۷ برابر با ۲۲-۲۳ فروردین ۱۳۹۶ در مسقط – سلطان نشین عمان برگزار می‌کند.
در این نشست، پنجاه و هشتمین نشست کمیته مالی اتاق بازرگانی اسلامی با حضور کشورهای مصر، ایران، اردن، کویت، پاکستان، عربستان سعودی، تونس، ترکیه و امارات متحده عربی  و دبیرکل اتاق اسلامی برگزار و طی آن موضوعات مرتبط مالی اتاق اسلامی از جمله وصول مطالبات و معوقات مربوط به حق عضویت های سالانه و سایر ردیف های درآمدی و هزینه ای و همچنین گزارشات مالی سال جاری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 
 در ادامه بیست و پنجمین نشست هیات مدیره اتاق اسلامی شامل کشورهای جیبوتی، مصر، ایران، عراق، اردن، کویت، نیجریه، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سودان، تونس، ترکیه، اوگاندا، امارات متحده عربی و نماینده سازمان همکاری های اسلامی (OIC) برگزار و در این نشست موضوعاتی همچون گزارش کمیته اعتباربخشی حلال اتاق اسلامی، گزارش کمیته جایزه بهره وری (اتقان) داوری تجاری بین کشورهای عضو، تجارت خدمات فی مابین ،توانمندی های تجاری OIC در زمینه نفت و گاز مطرح خواهد شد.
شایان ذکر است در این نشست ها، هیات مدیره مرکز اطلاع رسانی و تحقیقات اتاق اسلامی (ایکریک) نیز  با حضور نمایندگان کشورهای ایران، مصر، اردن و مالزی طی جلسه ای به بررسی برنامه های اجرا شده و آینده این مرکز طی سال گذشته و سال آتی خواهند پرداخت.
 در پایان نیز  سی و سومین نشست مجمع عمومی  اتاق اسلامی با حضور کلیه سازمان های زیرمجموعه بعلاوه OIC با استماع گزارشات نشست های مذکور به همراه تصویب ترازنامه مالی اتاق اسلامی و برنامه نشست های آتی این اتاق به کار خود پایان خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.