صفحه اصلی / عید هم بازار کساد موبایل را گرم نکرد

عید هم بازار کساد موبایل را گرم نکرد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق، افشار فروتن به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت خرید و فروش گوشی‏های تلفن همراه در ایام منتهی به عید پرداخت و گفت: در قیاس با رونقی که در سال‏های قبل هنگام عید ایجاد می‏شد، امسال و حتی سال گذشته بازار رونق چندانی نداشت.
رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی‏های موبایل و تجهیزات جانبی همچنین عنوان کرد: البته با توجه به افزایش نقدینگی شهروندان در این ایام حجم تقاضا در بازار موبایل با افزایش روبه‏رو شد، اما رونقی که در سال‏های قبل وجود داشت امسال در این بازار به چشم نمی‏خورد.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم این مساله را ریشه‏یابی کنیم شاید دلایل متعددی برای آن پیدا شود، اما یکی از مهم‏ترین دلایل قیمت گوشی‏ها محسوب می‏شود.
فروتن یادآور شد: در حال حاضر گوشی‏های موجود در بازار به سه دسته نسبتا ارزان، متوسط و گران‌قیمت تقسیم می‏شوند که دسته ارزان‏ها به نسبت رونق بیشتری را تجربه کرد، اما در بخش گوشی‏های گران‌قیمت فروش کمتری وجود داشت و گوشی‏های متوسط نیز فروشی متوسط را به همراه داشتند.
رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی‏های موبایل و تجهیزات جانبی در پایان یادآور شد: البته سال گذشته هم فروش پیش از عید مانند سال‏های قبل نبود که همان‌طور که اشاره شد، فراگیر شدن استفاده از دسترسی موبایل و به دنبال آن نیاز مردم به گوشی‏های هوشمند و بالاتر بودن قیمت این گوشی‏ها در قیاس با گوشی‏های قبلی از مهم‏ترین دلایل رکود این بازار به شمار می‏رود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.