صفحه اصلی / پیش فروش پژو ۲۰۰۸ از اواخر اردیبهشت ۹۶ آغاز می‌شود

پیش فروش پژو ۲۰۰۸ از اواخر اردیبهشت ۹۶ آغاز می‌شود

و تاریخ قطعی پیش فروش و عرضه آن نیز مشخص نشده است. اینک مدیرعامل شرکت ایران خودرو اعلام کرد که به احتمال زیاد، پیش فروش پژو ۲۰۰۸ از اواخر اردیبهشت‌ 96 آغاز خواهد شد.
هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو در جدیدترین اظهارات خود تاکید کرد که خودروی شاسی بلند پژو ۲۰۰۸ در کارخانه ایران خودرو در حال تولید است و این شرکت آمادگی لازم برای رونمایی و عرضه این محصول به بازار کشورمان را دارد. خط تولید این خودرو از اواخر سال گذشته در ایران خودرو راه‌اندازی شد و به احتمال زیاد، پیش فروش پژو ۲۰۰۸ در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.
قیمت نهایی در زمان پیش فروش پژو ۲۰۰۸ مشخص می‌شود
پژو ۲۰۰۸ نخستین محصول مشترک ایران خودرو و شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از برجام و عقد قرارداد جدید است و به نظر می‌رسد که پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام این محصول در ماه آینده به صورت رسمی رونمایی شود. به گفته هاشم یکه زارع، قیمت قطعی و نهایی پژو ۲۰۰۸ در زمان پیش فروش آن مشخص خواهد شد و فعلا چیزی معلوم نیست.
پیش فروش پژو ۲۰۰۸
پیش از این قرار بود که در اواخر اسفند ۹۵ و با حضور رئیس جمهور، خودروی پژو ۲۰۰۸ در ایران رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد و رونمایی و فروش این محصول به سال جاری موکول شد. گفته شده که شاسی بلند پژو با قیمت پایه ۹۰ میلیون تومان و با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی وارد بازار کشورمان خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.