چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آیفکس به صعود به پله ۸۹۰ واحدی رکورد سه سال اخیر خود را شکست

آیفکس به صعود به پله ۸۹۰ واحدی رکورد سه سال اخیر خود را شکست

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز ۱۹ فروردین ماه در مجموع بازارهای فرابورس ایران شاهد دادوستد ۲۷۲ میلیون و ۸۴ هزار ورقه به ارزش افزون بر یک هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال بودیم که این حجم از معاملات در بیش از ۳۸ هزار دفعه صورت گرفت.
در این میان بیش از ۱۳۹ میلیون ورقه معادل نیمی از حجم معاملات کل به ارزش ۴۴۸ میلیارد ریال در بازارهای اول و دوم دست به دست شد که نماد «بهپاک» با نقل‌وانتقال نزدیک به ۱۲ هزار ورقه به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در صدر این بازارها به لحاظ حجم و ارزش معاملاتی ایستاد.
همچنین نمادهای «قشیر» و «خفناور» به ترتیب از گروه‌های قند و شکر و خودرو و ساخت قطعات بیشترین افزایش قیمتی را تجربه کردند و در مقابل نمادهای «کیمیا» و «قچار» در صدر جدول بیشترین کاهش قیمت قرار گرفتند.
اوراق تسهیلات مسکن بهمن‌ماه ۹۵ امروز با بیشترین قیمت نسبت به سایر تسه‌ها یعنی ۷۲۳ هزار ریال و تسه اردیبهشت۹۴ نیز با کم‌ترین قیمت معادل ۶۷۳ هزار ریال خریدوفروش شدند. این در حالی است که اوراق تسهلات مسکن اسفندماه۹۵ به بیشترین میزان حجم و ارزش معاملاتی دست یافتند.
نتیجه نقل‌وانتقال‌های صورت‌گرفته در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز دادوستد بیش از ۴۶۱ هزار ورقه به ارزش بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال بود و در تابلو ETFها نیز بیش از ۲۳ میلیون ورقه به ارزش ۳۶۱ میلیارد ریال مبادله شد که نماد «اعتماد» بیشترین حجم و ارزش را در میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به دست آورد.
در مجموع بازارهای پایه الف، پایه ب و پایه ج نیز بیش از ۱۰۹ میلیون ورقه به ارزش ۱۰۳ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال دادوستد شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.