صفحه اصلی / ۵ نامزد نهایی کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند

۵ نامزد نهایی کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، فاضل نظری گفت: این افراد بر اساس شیوه انتخاب مرحله به مرحله توسط جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و نخبگان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی پس از بررسی ‌های نهایی به عنوان پنج گزینه نهایی برای نامزدی کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی نائل شدند.
وی افزود: بر اساس آرا، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، بهناز ضرابی‌ زاده، ابراهیم حاتمی‌ کیا، محمد حسین مهدویان و حمید حسام پنج نامزد نهایی کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شدند.
نظری ادامه داد: ترکیب این پنج نفر تغییر نخواهد کرد و اینکه چه فردی می ‌تواند در نهایت حائز عنوان چهره سال هنر انقلاب شود به تکمیل فرایند جمع‌ آوری آرای نهایی نخبگان برای انتخاب بستگی دارد. 
به گفته نظری، البته اسامی اعلام شده به ترتیب میزان آرا معرفی شده ‌اند و فاصله کمی میان سه نفر اول برای انتخاب شدن وجود دارد. بنابراین بر اساس میزان آرا کسب شده دو هنرمند و نام آشنای هم روزگار ما محمدرضا بایرامی و حسن روح ‌الامین که هریک آثار ارجمند و شایسته ای را در سال ۹۵ خلق کرده اند از جمع کاندیداها خارج شده‌ اند.
معاون هنری حوزه هنری گفت: پیش از انتخاب فهرست هفت نفره، فهرستی ۱۴ نفره نیز وجود داشت که چهره‌ هایی مانند نادر طالب زاده، سید محمود رضوی، ابوالقاسم طالبی، فرهاد عظیما و برخی دیگر از عزیزان هنرمند و نام آشنا در آن حضور داشتند که طی فرایند انتخاب مرحله به مرحله اسامی محدودتر شد. 
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری ،چهره سال هنر انقلاب در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب ۲۵ فروردین ماه در حوزه هنری معرفی خواهد شد.
هفته هنر انقلاب اسلامی از ۱۹ تا ۲۵ فروردین است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.