صفحه اصلی / تحقق منویات رهبری و حرکت در راستای تولید و اشتغال در پالایشگاه خانگیران

تحقق منویات رهبری و حرکت در راستای تولید و اشتغال در پالایشگاه خانگیران

در راستای تولید، اشتغال و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مهندس سید مجید منبتی در دیدار با کارکنان واحد روابط عمومی این شرکت افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال "، یکی از هدف گذاری ها و استراتژی های ما، استفاده حداکثری از ظرفیت های مجموعه و توان نیروهای انسانی در جهت تولید پایدار گاز طبیعی و اشتغال در سطح جامعه می باشد .
این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان واحد روابط عمومی پالایشگاه، از عملکرد و فعالیت های این واحد در سطح شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: روابط عمومی باید با استفاده از راهبردهای دنیای الکترونیک و فضای مجازی بیش از پیش در جهت پویایی سازمان گام بردارد.
همچنین در ادامه این جلسه رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گزارشی از فعالیت های این واحد در سال ۹۵ ارائه و گفت: روابط عمومی به عنوان مهمترین ساز وکار مدیریتی، نقش مهمی در راستای استراتژی های سازمان، هماهنگ ‌سازی، اطلاع‌رسانی، فرهنگ ‌سازی و پوشش فعالیت های سازمان دارد.
ابوالفضل نعمتی بیان کرد: امروزه دنیای مجازی باعث پویایی روابط عمومی ها شده و روابط عمومی پالایشگاه خانگیران نیز بر اساس مسئولیت های خود با گسترش ابزارهای الکترونیک و فراهم آمدن امکاناتی نظیر شبکه های اجتماعی در این راستا گام نهاده است.
وی کسب عنوان روابط عمومی برتر وزارت نفت در سال ۹۵، تعامل فشرده با رسانه ها و حضور در سایت های خبری، برگزاری نمایشگاه های مختلف، برگزاری یادواره استانی شهدای صنعت گاز، بزرگداشت مفاخر فرهنگی و استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان سرخس در مراسم فرهنگی و هنری، برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان، اعزام همسران و خانواده های کارکنان به سفرهای زیارتی و سیاحتی و همچنین تلاش جدی در عمل به مسؤولیت های اجتماعی شرکت را از اقدامات مهم این واحد در سال ۹۵ اعلام نمود.
نعمتی همچنین یادآور شد: در سال جاری برنامه ها و فعالیت های این واحد با تلاش و جدیت مضاعف و با سرلوحه قراردادن سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری انجام و پیگیری خواهد شد

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.