صفحه اصلی / سامسونگ تولید و فروش دوربین های دیجیتال را متوقف می کند

سامسونگ تولید و فروش دوربین های دیجیتال را متوقف می کند

اما منابع خبری از کره جنوبی خبر می دهند تولید و فروش این محصولات متوقف خواهد شد.
مدل بدون آینه NX500 آخرین دوربین حرفه ای سامسونگ بود که دو سال قبل به بازار آمد
آخرین دوربین دیجیتال حرفه ای سامسونگ یعنی مدل بدون آینه NX500 تقریباً دو سال قبل وارد بازار شد و پس از آن، محصول جدیدی را از این کمپانی کره ای شاهد نبودیم. در همین رابطه یکی از مقامات کمپانی کره ای که ترجیح داده ناشناس باقی بماند، به خبرگزاری کره ای گفته که کمپانی مورد بحث، تولید و فروش دوربین های دیجیتال را کنار گذاشته است، اما توسعه خانواده جدیدی از گجت های تصویر برداری را در دستور کار دارد تا این بخش از کسب و کارش به طور کامل متوقف نگردد.
انتظار می رود این محصولات جدید، دوربین های مخصوص موبایل و دیگر دیوایس های همراه را در بر بگیرد. دوربین Gear 360 هم اکنون یکی از اعضای خانواده فوق محسوب می شود. مدل های جدید دوربین های واقعیت مجازی با توانایی تصویربرداری ۳۶۰ درجه و رزولوشن ۴K نیز در سبد محصولات سامسونگ جای دارند.
کیفیت دوربین موبایل های کنونی، نیاز بسیاری از کاربران را برآورده می کند
گفتنیست غول تکنولوژی کره جنوبی از سال ۱۹۹۷ به طور رسمی وارد کسب و کار دوربین های دیجیتال شد و در میانه دهه ۲۰۰۰ بخش اعظم بازار کامپکت های اقتصادی را در اختیار گرفت، اما مدل های بدون آینه و حرفه ای این کمپانی چندان مورد استقبال واقع نشد. روند نزولی کلی بازار دوربین های دیجیتال را نیز می توان یکی از دلایل دیگر تصمیم کنونی سامسونگ به شمار آورد، روندی که با افزایش چشمگیر کیفیت دوربین های موبایل برای برطرف کردن نیاز های تصویربرداری بسیاری از کاربران به اوج رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.