صفحه اصلی / سخنگوی وزارت خارجه:لزوم اجماع جهانی برای ریشه کنی تروریسم

سخنگوی وزارت خارجه:لزوم اجماع جهانی برای ریشه کنی تروریسم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، بهرام قاسمی با محکوم کردن حادثه تروریستی روز جمعه استکهلم که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از شهروندان بیگناه آن کشور شد، با دولت و ملت سوئد و بازماندگان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت:در هنگامه سرخوشی برخی کشورهای غربی و عربی از تجاوز آشکار آمریکا به سوریه که در جای خود تلاشی عیان برای احیای پیکر نیمه جان تروریست ها در منطقه بود، شاهد اقدام جنایتکارانه یکی از پرورش یافتگان 'مکتب جمود، جنون و کشتار' در اروپا بودیم.
قاسمی تاکید کرد: نشان داده شد تروریسم لجام گسیخته ای که برخی کشورها ابایی از تقویت آشکار و پنهان آن ندارند، چگونه همه مرزهای انسانی، عقیدتی و جغرافیایی را در می نوردد و جهان امروز را دستخوش ناامنی و بی ثباتی می سازد.
وی خاطر نشان کرد: ریشه کنی شجره خبیثه تروریسم، راهی جز اراده جدی، برخورد صادقانه و اجماع جهانی ندارد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم و کشوری که طی سالیان متمادی در مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است، برای هر گونه همکاری و مشارکت در یک ساز و کار منطقه ای و بین المللی که بخواهد مصمم و به دور از سیاسی کاری های مزورانه رایج برای نابودی ترور و خشونت در جهان مبارزه کند، آماده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.